Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Skrevet 10. januar 2020 Barnet er 10 år nå. Er det på tide å la hn gå alene? Anonymkode: 090e7...59f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Det må være helt avhengig av hva barnet selv synes. Jeg vet om de som følger sin 15 år gamle tenåring til rutinekontroll hos tannlegen. Anonymkode: 2f953...cc2
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 Det er en diskusjon jeg først ville tatt med lege/avd., så ev. diskutert det med barnet. Selv ville jeg ikke latt en 10-åring gå alene. Anonymkode: ae4be...c76
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #4 Skrevet 10. januar 2020 Jeg synes ikke en 10 åring er stor nok til å gå til dialyse alene. Regner med dette er på et sykehus flere ganger i uken? Et alvorlig sykt barn bør ha støtte av foreldrene sine. Dere bør søke om pleiepenger for å følge barns dersom det er pga jobb du ikke kan gå. Anonymkode: b259f...1a1
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #5 Skrevet 10. januar 2020 Mange ting som må tas med i denne avgjørelsen, først og fremst hvor rolig barnet er, hvor vant det er til sykehus osv Jeg personlig ville aldri latt min 10 åring gå alene, men hun hadde nok ønsket å ha meg med også. Anonymkode: 2fbdb...235
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #6 Skrevet 10. januar 2020 Det kommer ann på barnet og hva de på sykehuset mener. Mitt yngste barn hadde sikkert mast seg til at jeg ikke hadde måtte bli med hver gang, hun eldste hadde nok ønsket meg med til hun ble voksen. Hun siste skal på to ulike undersøkelser på sykehuset nå. Jeg ramlet nesten av stolen da hun sa hun ikke gadd å ha meg med på MR, det er igrunn det mest skumle hun skal. Lillesøster har vært endel på sykehus og leger, hun syns det er bedre å gå alene for da går det mye raskere. Ingen leger eller sykepleiere som bruker tid på å forklare meg ting. Jeg er faktisk enig, for det er ungen de skal snakke mest med og ikke meg, det er mitt barn som må lære å leve med dette. Sykehuset og legene syns det er helt greit hun kommer alene. De ringer og sier ifra om det er timer jeg bør være med på. Nå er jenta 15år, men gått til legene alene i flere år. Anonymkode: 5a7ef...e18
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #7 Skrevet 10. januar 2020 Når hun er 16 tidligst. Anonymkode: 49eb2...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå