Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Skrevet 10. januar 2020 På 3 uker ca. Jeg begynner å bli lei. Hva skjer? Nå må vi kjøpe babykopper. Ene er 4, andre er skolebarn... Det kan ikke være normalt? Anonymkode: 0a20c...4ea
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Hvis de bruker tynne porselenskopper til daglog tror jeg det er ganske normalt. Anonymkode: f5414...a37
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 Plastkopper fra Ikea frem til de er mer forsiktige. Fyll bare på med bittelitt vann om gangen. Jeg hadde byttet til plastkopp allerede etter første knusing, men jeg er nok overforsiktig. Tuller man med kopp/tallerken (selv uten å knuse) får man automatisk plasttallerken og plastkopp som barn. Anonymkode: 047e3...e67
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #4 Skrevet 10. januar 2020 Barna her har aldri knust noe... Men jeg derimot.. Var en uke jeg knuste 4 ting. Slikt skjer. Anonymkode: ab275...7fc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #5 Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis de bruker tynne porselenskopper til daglog tror jeg det er ganske normalt. Anonymkode: f5414...a37 De er ikke tynne, det er "vanlige kopper", tykke. Anonymkode: 0a20c...4ea
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #6 Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Plastkopper fra Ikea frem til de er mer forsiktige. Fyll bare på med bittelitt vann om gangen. Jeg hadde byttet til plastkopp allerede etter første knusing, men jeg er nok overforsiktig. Tuller man med kopp/tallerken (selv uten å knuse) får man automatisk plasttallerken og plastkopp som barn. Anonymkode: 047e3...e67 Ja, må ha noe sånt! Det er ikke å tulle med koppene de driver med, det er uhell. Anonymkode: 0a20c...4ea
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #7 Skrevet 10. januar 2020 Hvorfor ikke bruke glass..? Anonymkode: 73ab2...ae8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #8 Skrevet 10. januar 2020 Kjøp Eva Solo drikkeglass. De er uknuselige, er bare p kaste de i bakken og de spretter rundt. Anonymkode: e3b38...86f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #9 Skrevet 10. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kjøp Eva Solo drikkeglass. De er uknuselige, er bare p kaste de i bakken og de spretter rundt. Anonymkode: e3b38...86f https://www.kitchn.no/nettbutikk/glass-krus/vanndrikkeglass/567425/ Anonymkode: e3b38...86f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #10 Skrevet 10. januar 2020 Det kan hende det bare er tilfeldig at det har vært noen uhell på rad akkurat nå. Men det er ikke så uvanlig at barn kan ha perioder hvor de snubler, mister, søler mer enn de pleier. Det skjer ofte i perioder de vokser mye og utviklingen går fort, det sies at det tar litt tid før hjernen å tilpasse seg når barnet har en vekstspurt og det kan virke som beina er for lange, fingrene bommer og ting går i surr. Anonymkode: 283ff...99f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #11 Skrevet 10. januar 2020 Plastkopper velter nå 10 ganger lettere enn vanlige glass. Har ikke tall på hvor mange glass som er knust her opp gjennom tidene, alltid uhell, men vi har aldri brukt plastikk, ikke engang da de var 1 åringer. Anonymkode: 4392a...6ba
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #12 Skrevet 10. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: https://www.kitchn.no/nettbutikk/glass-krus/vanndrikkeglass/567425/ Anonymkode: e3b38...86f Rosendal er også solide. Og du kan både ha varmt og kaldt i dem. Så er plassbesparende i tillegg 😊 Anonymkode: a4eab...e4d
Pobie Skrevet 10. januar 2020 #13 Skrevet 10. januar 2020 Alle kan ha uhell. Mannen har knust 5-6 vinglass på 6 mnd og ødelagt 4 par briller det siste året. Det er sånn som skjer. Hvis dere er redde for koppene bruker dere plastkopper.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #14 Skrevet 10. januar 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rosendal er også solide. Og du kan både ha varmt og kaldt i dem. Så er plassbesparende i tillegg 😊 Anonymkode: a4eab...e4d De er helt elendige! Faller av små skår etter kort tids bruk. Har kastet alle mine hjemme. På jobb har vi også måtte bytte ut til Eva Solo, de er solide. Anonymkode: 003b5...b6d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #15 Skrevet 10. januar 2020 Thorbjørn Egner-glassene er laget av herdet glass 🤩 Anonymkode: d1b38...969
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #16 Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Rosendal er også solide. Og du kan både ha varmt og kaldt i dem. Så er plassbesparende i tillegg 😊 Anonymkode: a4eab...e4d Heier på Rosendal 😊 Har brukt de hver dag i 10 år. Har barn på 7 og 4. 0 har blitt knust. Anonymkode: ab275...7fc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #17 Skrevet 10. januar 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Heier på Rosendal 😊 Har brukt de hver dag i 10 år. Har barn på 7 og 4. 0 har blitt knust. Anonymkode: ab275...7fc Hvis du har hatt glassene dine i 10 år er det ikke så rart. De glassene var fantastiske før, men de siste årene har kvaliteten blitt elendig. Bare en tur i oppvaskmaskinen kan være for hardt for dem. Byttet ut alle mine med glass fra ikea. De er mye bedre. Anonymkode: fb8b9...1ef
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #18 Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Thorbjørn Egner-glassene er laget av herdet glass 🤩 Anonymkode: d1b38...969 Det er de eneste glassene ungene har greid å knuse her i huset...🤷♀️ Anonymkode: 0b153...b1b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #19 Skrevet 11. januar 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Rosendal er også solide. Og du kan både ha varmt og kaldt i dem. Så er plassbesparende i tillegg 😊 Anonymkode: a4eab...e4d Rosendahl er ræva, må ikke finne på å sammenligne de og Eva Solo. Og plassbesparende? Stabler du de risikerer du glasspest, det har jeg kun opplevd på billigglass og Rosendahl. Anonymkode: e3b38...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå