Gå til innhold

Barna har knust 4 eller 5 kopper


Anbefalte innlegg

Skrevet

På 3 uker ca. Jeg begynner å bli lei. Hva skjer? 

Nå må vi kjøpe babykopper. Ene er 4, andre er skolebarn... Det kan ikke være normalt?

Anonymkode: 0a20c...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de bruker tynne porselenskopper til daglog tror jeg det er ganske normalt.

Anonymkode: f5414...a37

Skrevet

Plastkopper fra Ikea frem til de er mer forsiktige. Fyll bare på med bittelitt vann om gangen. Jeg hadde byttet til plastkopp allerede etter første knusing, men jeg er nok overforsiktig. Tuller man med kopp/tallerken (selv uten å knuse) får man automatisk plasttallerken og plastkopp som barn.

Anonymkode: 047e3...e67

Skrevet

Barna her har aldri knust noe... Men jeg derimot.. Var en uke jeg knuste 4 ting. Slikt skjer. 

Anonymkode: ab275...7fc

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis de bruker tynne porselenskopper til daglog tror jeg det er ganske normalt.

Anonymkode: f5414...a37

De er ikke tynne, det er "vanlige kopper", tykke. 

Anonymkode: 0a20c...4ea

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Plastkopper fra Ikea frem til de er mer forsiktige. Fyll bare på med bittelitt vann om gangen. Jeg hadde byttet til plastkopp allerede etter første knusing, men jeg er nok overforsiktig. Tuller man med kopp/tallerken (selv uten å knuse) får man automatisk plasttallerken og plastkopp som barn.

Anonymkode: 047e3...e67

Ja, må ha noe sånt! Det er ikke å tulle med koppene de driver med, det er uhell.

Anonymkode: 0a20c...4ea

Skrevet

Hvorfor ikke bruke glass..?

Anonymkode: 73ab2...ae8

Skrevet

Kjøp Eva Solo drikkeglass. De er uknuselige, er bare p kaste de i bakken og de spretter rundt.

Anonymkode: e3b38...86f

Skrevet

Det kan hende det bare er tilfeldig at det har vært noen uhell på rad akkurat nå. Men det er ikke så uvanlig at barn kan ha perioder hvor de snubler, mister, søler mer enn de pleier. Det skjer ofte i perioder de vokser mye og utviklingen går fort, det sies at det tar litt tid før hjernen å tilpasse seg når barnet har en vekstspurt og det kan virke som beina er for lange, fingrene bommer og ting går i surr.

Anonymkode: 283ff...99f

Skrevet

Plastkopper velter nå 10 ganger lettere enn vanlige glass. Har ikke tall på hvor mange glass som er knust her opp gjennom tidene, alltid uhell, men vi har aldri brukt plastikk, ikke engang da de var 1 åringer.

Anonymkode: 4392a...6ba

Skrevet

Alle kan ha uhell. Mannen har knust 5-6 vinglass på 6 mnd og ødelagt 4 par briller det siste året. Det er sånn som skjer. Hvis dere er redde for koppene bruker dere plastkopper. 

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rosendal er også solide. Og du kan både ha varmt og kaldt i dem. Så er plassbesparende i tillegg 😊

Anonymkode: a4eab...e4d

De er helt elendige! Faller av små skår etter kort tids bruk. Har kastet alle mine hjemme. På jobb har vi også måtte bytte ut til Eva Solo, de er solide. 

Anonymkode: 003b5...b6d

Skrevet

Thorbjørn Egner-glassene er laget av herdet glass 🤩

Anonymkode: d1b38...969

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Rosendal er også solide. Og du kan både ha varmt og kaldt i dem. Så er plassbesparende i tillegg 😊

Anonymkode: a4eab...e4d

Heier på Rosendal 😊 Har brukt de hver dag i 10 år. Har barn på 7 og 4. 0 har blitt knust. 

Anonymkode: ab275...7fc

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heier på Rosendal 😊 Har brukt de hver dag i 10 år. Har barn på 7 og 4. 0 har blitt knust. 

Anonymkode: ab275...7fc

Hvis du har hatt glassene dine i 10 år er det ikke så rart. De glassene var fantastiske før, men de siste årene har kvaliteten blitt elendig. Bare en tur i oppvaskmaskinen kan være for hardt for dem. Byttet ut alle mine med glass fra ikea. De er mye bedre.

Anonymkode: fb8b9...1ef

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Thorbjørn Egner-glassene er laget av herdet glass 🤩

Anonymkode: d1b38...969

Det er de eneste glassene ungene har greid å knuse her i huset...🤷‍♀️

Anonymkode: 0b153...b1b

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Rosendal er også solide. Og du kan både ha varmt og kaldt i dem. Så er plassbesparende i tillegg 😊

Anonymkode: a4eab...e4d

Rosendahl er ræva, må ikke finne på å sammenligne de og Eva Solo. Og plassbesparende? Stabler du de risikerer du glasspest, det har jeg kun opplevd på billigglass og Rosendahl.

Anonymkode: e3b38...86f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...