Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Skrevet 10. januar 2020 Herregud altså. Når man ikke kunne tro de kunne synke lavere, så er det faen meg ei som legger ut bilde av sønnen som sitter på do. Eier folk ikke skam i livet? Anonymkode: a2b6f...f9b
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Hadde det ikke vært for at du postet det her inne, ville jeg ikke sett det. Bildet er i en tråd med over 1000 andre bilder, men det er fremdeles lov til tenke seg om før man legger ut. Anonymkode: 7e701...60a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 Det er vel forbudt? Anonymkode: d725b...337
Fotballflue Skrevet 10. januar 2020 #4 Skrevet 10. januar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vel forbudt? Anonymkode: d725b...337 Burde hvertfall vært det
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #5 Skrevet 10. januar 2020 Den siden er som ett bilkrasj, jeg burde ikke se, men klarer ikke la være. Herlighet så mye rart de poster der inne.. Anonymkode: 9643a...6f9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Skrevet 11. januar 2020 det har jeg ingen tror på, ingen er vel så blåst i hode Anonymkode: 92c47...d77
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #7 Skrevet 11. januar 2020 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: det har jeg ingen tror på, ingen er vel så blåst i hode Anonymkode: 92c47...d77 Noen er så blåst. Gutten på bildet er ca fem år og sitter å smiler mot kamera. Anonymkode: a2b6f...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå