Gå til innhold

Hønehjørnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud altså. Når man ikke kunne tro de kunne synke lavere, så er det faen meg ei som legger ut bilde av sønnen som sitter på do. Eier folk ikke skam i livet?

Anonymkode: a2b6f...f9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det ikke vært for at du postet det her inne, ville jeg ikke sett det. 

Bildet er i en tråd med over 1000 andre bilder, men det er fremdeles lov til tenke seg om før man legger ut. 

Anonymkode: 7e701...60a

Skrevet

Det er vel forbudt?

Anonymkode: d725b...337

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel forbudt?

Anonymkode: d725b...337

Burde hvertfall vært det

Skrevet

Den siden er som ett bilkrasj, jeg burde ikke se, men klarer ikke la være. Herlighet så mye rart de poster der inne..

Anonymkode: 9643a...6f9

Skrevet

det har jeg ingen tror på, ingen er vel så blåst i hode

Anonymkode: 92c47...d77

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

det har jeg ingen tror på, ingen er vel så blåst i hode

Anonymkode: 92c47...d77

Noen er så blåst.

Gutten på bildet er ca fem år og sitter å smiler mot kamera.

Anonymkode: a2b6f...f9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...