Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Har dere pynt på kjøkkenbenken, og i tilfelle hva da? Jeg hadde en stor skål med steiner og kubbelys, men det ble så støvete mellom og på steinene at jeg orkert ikke å ha den mer. Men så ble det så tomt uten noe også. Er det finest med tom benk synes dere, eller har dere forslag til hva som er fint og lettstelt å sette fram. Anonymkode: 4c71d...fc0
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Har noen krukker i forskjellig størrelse stående med tyggis i forskjellige farger, tørket frukt og en aloe vera plante. Har også håndkrem og håndsåpe på et lite brett ved vasken. Har også en bukett med falske rosa roser i en fin vase. Anonymkode: 369f2...f78
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 Har en gammel radio fra 40-tallet som jeg har bygget om til Bluetooth høytaler, en gammel kjøkkenet etter bestemor, og noen store norgesglass som jeg har div tørvarer og kaffekapsler i. Og noe grøntplanter. Anonymkode: 46701...646
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har en gammel radio fra 40-tallet som jeg har bygget om til Bluetooth høytaler, en gammel kjøkkenet etter bestemor, og noen store norgesglass som jeg har div tørvarer og kaffekapsler i. Og noe grøntplanter. Anonymkode: 46701...646 gammel kjøkkenvekt, ikke kjøkkenet 😆🤦♀️ Anonymkode: 46701...646
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 Har akkurat ryddet bort julepynten fra kjøkkenbenkene. Jeg har ellers i året ingen pynt på kjøkkenbenken, synes det er greiest at den er "ledig" når den skal brukes. Liker for øvrig ikke så godt nips som bare støver ned, så har minst mulig av det ellers i huset også. Anonymkode: f52c6...2f8
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #6 Skrevet 9. januar 2020 Jeg har en hollandsk krukke med trelokk som jeg har plastposer i og en bolle med tomater. Jeg liker ikke nips, men fine bruksting setter jeg pris på. Anonymkode: 29c68...5bf
Bondejenta&lillegutt Skrevet 9. januar 2020 #7 Skrevet 9. januar 2020 Ikke pynt, men har kaffemaskin stående på ett rundt brett, og en litt fin blikkboks med kaffeputene i. Så ligger jo brødfjøla på benken, den er jo litt fin 😜 så har jeg enda en blikkboks med div redskaper i... men på kjøkkenbordet har eg ett lite fat med noe dill på 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå