Gå til innhold

Hvor tidlig kommer symptomer på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så veldig vonde og ømme bryster, er så sliten og trøtt at jeg nesten ikke orker å tenke. Det jeg liker å gjøre bare klarer jeg ikke å gjøre, fordi jeg er så trøtt. Jeg har sure oppstøt og gulper litt. 

Om jeg er gravid så er jeg ikke i nærheten av å slå ut positiv på en test engang. Så tidlig må det være. 

Kommer symptomer så tidlig? Vi er prøvere.

Anonymkode: 10d17...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også. Ømme bryst og trøtt hele tiden. Men er ikke gravid altså. 

Symptomene varierer fra person til person. Jeg var 11 uker på vei med førstemann før jeg oppdaget det. Etter det kastet jeg opp hver dag frem til fødsel. Med nummer to oppdaget jeg det da jeg var 8 uker på vei og med nummer tre var jeg 4 uker på vei. Jeg har vel egentlig oppdaget det sent alle gangene. Søstrene mine har oppdaget det etter 3 uker for det meste.

Anonymkode: c6862...3aa

Skrevet

Symptomene dine kan like gjerne skyldes pms så tidlig. Jeg har brukt å merke tydelige symptomer som ikke er typisk for pms hos meg, rundt ikm. 

Anonymkode: 376f4...31e

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Symptomene dine kan like gjerne skyldes pms så tidlig. Jeg har brukt å merke tydelige symptomer som ikke er typisk for pms hos meg, rundt ikm. 

Anonymkode: 376f4...31e

Pms? Det har jeg aldri hatt.. Ikke skal jeg ha mensen nå heller🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 10d17...d73

Skrevet

Jeg var kvalm, uggen og dårlig 3+3. vonde pupper og oppblåst. Bekreftet gravid 4+0. Kastet opp frem til fødsel og fikk diagnosen «veldig gravid med alle symptomer i verden» i uke 6+5. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...