Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Tror folk at de er dukker? Anonymkode: a628d...070
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Ja det er det som er idealet om dagen. Anonymkode: b466e...04f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 Ser helt dust ut Anonymkode: 80398...210
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 ... Vet ikke om noen husker de nydelig opptegnede en-strek øyenbrynene som var populære på 90-tallet jeg? 😂Gud, så jævlig vi så ut🤦♀️ Trender kommer og går, og i nuet syntes man det er fint. Men klart, i vår tid så var det oftest reversibel. Syntes det er trist hvordan folk nå opererer seg til trendene (restylane, implantater i kinn/hake osv) Anonymkode: efea5...0d5
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: ... Vet ikke om noen husker de nydelig opptegnede en-strek øyenbrynene som var populære på 90-tallet jeg? 😂Gud, så jævlig vi så ut🤦♀️ Trender kommer og går, og i nuet syntes man det er fint. Men klart, i vår tid så var det oftest reversibel. Syntes det er trist hvordan folk nå opererer seg til trendene (restylane, implantater i kinn/hake osv) Anonymkode: efea5...0d5 Men disse kvinnene mener jo de er så selvsikre? Jeg føler ikke jeg trenger å gjøre noe med utseendet mitt. Jeg har fin hud, bryn jeg ikke trenger å tegne opp, liker ikke overdreven sminke og jeg styler ikke håret. ikke har jeg silikon eller Restylane heller. Vurderer sistnevnte etter hvert, men er bare 28 og føler ikke d trenge enda. Er glad jeg har små pupper. Silikon er så glamourmodell aktig. Anonymkode: a628d...070
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #6 Skrevet 9. januar 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men disse kvinnene mener jo de er så selvsikre? Jeg føler ikke jeg trenger å gjøre noe med utseendet mitt. Jeg har fin hud, bryn jeg ikke trenger å tegne opp, liker ikke overdreven sminke og jeg styler ikke håret. ikke har jeg silikon eller Restylane heller. Vurderer sistnevnte etter hvert, men er bare 28 og føler ikke d trenge enda. Er glad jeg har små pupper. Silikon er så glamourmodell aktig. Anonymkode: a628d...070 Men vi er jo alle forskjellig, ikke sant? Hadde alle sett ut som deg så ville utseende generelt vært ekstremt kjedelig. Uansett hvor mye man sminker seg, fyller her og der osv, så er jo absolutt ingen lik en selv. Vi er unike uansett hvor mye vi «dokker» oss opp. Og heldigvis så har alle et valg. Jeg liker å sminke meg og se fresh ut, også med klær. Det gir et inntrykk av min personlighet. For deg ville jeg kanskje sett ut som en dokke og du ville kanskje gått i ett med «tapeten» for meg. Poenget er at det ene er ikke bedre enn det andre. Vi er bare forskjellige, heldigvis! Anonymkode: c760b...570
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #7 Skrevet 9. januar 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men vi er jo alle forskjellig, ikke sant? Hadde alle sett ut som deg så ville utseende generelt vært ekstremt kjedelig. Uansett hvor mye man sminker seg, fyller her og der osv, så er jo absolutt ingen lik en selv. Vi er unike uansett hvor mye vi «dokker» oss opp. Og heldigvis så har alle et valg. Jeg liker å sminke meg og se fresh ut, også med klær. Det gir et inntrykk av min personlighet. For deg ville jeg kanskje sett ut som en dokke og du ville kanskje gått i ett med «tapeten» for meg. Poenget er at det ene er ikke bedre enn det andre. Vi er bare forskjellige, heldigvis! Anonymkode: c760b...570 Men nå i disse feministtider, er det ikke kvinneundertrykkende at vi sminker oss? Mens menn går usminket hele tiden? Anonymkode: a628d...070
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #8 Skrevet 9. januar 2020 Og jeg tror mange har blitt blendet av glansbildet av seg selv og samfunnet. Jeg føler så på meg at samfunnet er på vei under, dyr dør og til slutt må vi begynne å drepe hverandre for å overleve. Da skal du se de som følte seg som dukker kan slite. Ikke noe toalett å gå på, du må gjøre det ute. Anonymkode: a628d...070
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #9 Skrevet 9. januar 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men nå i disse feministtider, er det ikke kvinneundertrykkende at vi sminker oss? Mens menn går usminket hele tiden? Anonymkode: a628d...070 Kvinneundertrykkende? Det måtte i så fall være at man sa at kvinner ikke får lov til å sminke seg og pynte seg. Anonymkode: 58fe3...ca9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #10 Skrevet 9. januar 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men nå i disse feministtider, er det ikke kvinneundertrykkende at vi sminker oss? Mens menn går usminket hele tiden? Anonymkode: a628d...070 Trust me, menn går ikke usminket. Har en venninne som jobber på parfymeri og hun sier at for de i den bransjen har det vært en markant økning i sminketrend for menn. Nå finnes like mange produkter, og de merker det selv at maskara, eyeliner, bryn-sminke og foundation er noe de fleste gutter i alderen 19-35 handler (sikkert variert at noen bare bruker litt, og andre "full pakke") Anonymkode: efea5...0d5
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #11 Skrevet 9. januar 2020 I mine øyne er de damene minst selvsikre fordi: de gjør alt de kan for å se annerledes ut, forstørrer lepper, limer på altfor mye øyevipper så øyelokkene i verste fall blir betente, forstørrer rompeballene for å se ut som Kardashian, limer på falske negler osv. Lista er lang. Virker som om poenget ikke er å bli penere men se minst mulig ut som seg selv... Anonymkode: d9139...083
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #12 Skrevet 9. januar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror folk at de er dukker? Anonymkode: a628d...070 De har jo en bitteliten hjerne, så det er derfor... Anonymkode: e4666...94c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #13 Skrevet 9. januar 2020 Jeg ser ut som en dukke, men jeg har aldri brukt noe da. Var faktisk en liten jente som kom bort til meg å lurte på om hun kunne få autograf av meg fordi jeg så ut som dukken hennes 😅 Mammaen hennes fulgte hun bort. Men en naturlig dukke vel og merke 👍 Anonymkode: 62e61...086
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #14 Skrevet 10. januar 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Uansett hvor mye man sminker seg, fyller her og der osv, så er jo absolutt ingen lik en selv. Vi er unike uansett hvor mye vi «dokker» oss opp. Poenget med dokkesminken er i alle fall ikke å være unik. De jobber jo hardt for å utslette alle særegenheter hos seg selv! Anonymkode: 0221b...9ee
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #15 Skrevet 10. januar 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler så på meg at samfunnet er på vei under, dyr dør og til slutt må vi begynne å drepe hverandre for å overleve. Da skal du se de som følte seg som dukker kan slite. Anonymkode: a628d...070 De risikerer i alle fall ikke å bli drept som mat. Jeg ville aldri ha spist noe med så mange kunstige tilsetningsstoffer! Anonymkode: 0221b...9ee
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #16 Skrevet 10. januar 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser ut som en dukke, men jeg har aldri brukt noe da. Var faktisk en liten jente som kom bort til meg å lurte på om hun kunne få autograf av meg fordi jeg så ut som dukken hennes 😅 Mammaen hennes fulgte hun bort. Men en naturlig dukke vel og merke 👍 Anonymkode: 62e61...086 Mhm. Anonymkode: 80398...210
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #17 Skrevet 10. januar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: De risikerer i alle fall ikke å bli drept som mat. Jeg ville aldri ha spist noe med så mange kunstige tilsetningsstoffer! Anonymkode: 0221b...9ee Jeg tviler på at det er tilsetningsstoffhysterikerne som styrer verden, om noe sånt skulle skje, altså. Men skjønner ikke tanken engang, det er jo bare å gå til havet og fiske liksom. Om det er noe Norge har nok av, så er det fisk i havet. Og til og med harer og rådyr i skauen. Frosk! Brunsnegler... Anonymkode: a658c...12a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #18 Skrevet 10. januar 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser ut som en dukke, men jeg har aldri brukt noe da. Var faktisk en liten jente som kom bort til meg å lurte på om hun kunne få autograf av meg fordi jeg så ut som dukken hennes 😅 Mammaen hennes fulgte hun bort. Men en naturlig dukke vel og merke 👍 Anonymkode: 62e61...086 For en solskinnshistorie🙄 Anonymkode: c760b...570
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #19 Skrevet 10. januar 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tviler på at det er tilsetningsstoffhysterikerne som styrer verden, om noe sånt skulle skje, altså. Men skjønner ikke tanken engang, det er jo bare å gå til havet og fiske liksom. Om det er noe Norge har nok av, så er det fisk i havet. Og til og med harer og rådyr i skauen. Frosk! Brunsnegler... Anonymkode: a658c...12a Man kan ikke tygge silikon! Anonymkode: 0221b...9ee
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #20 Skrevet 11. januar 2020 På 10.1.2020 den 16.54, Anonym bruker skrev: For en solskinnshistorie🙄 Anonymkode: c760b...570 Ja jeg gjør faktisk det. 😊 En pen dukke vel og merke. Naturlig. 😊 Anonymkode: 62e61...086
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #21 Skrevet 11. januar 2020 På 10.1.2020 den 7.30, Anonym bruker skrev: Mhm. Anonymkode: 80398...210 Mhm? 😊 Anonymkode: 62e61...086
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #22 Skrevet 11. januar 2020 Jeg skjønner ikke at folk har råd til alt fejk? Det er veldig vanlig med både fake vipper, negler og lepper. Vipper og negler må man fikse ofte, Restylane koster jo en del pr gang. Det er vel som regel ikke de med høyest lønn som driver med dette. (Ser ikke sånn ut ihvertfall). Anonymkode: 21925...3b6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #23 Skrevet 11. januar 2020 Det er helt greit at vi er forskjellige 😉 Jeg elsker å dolle meg. Klær, sminke.. og jeg har falske øyevipper til tider. Jeg har også pene negler, ordnet i salong. Jeg sparer til brystløft, og jeg fikser håret. Har bachelor, jobber i staten og har nok av kulturell kapital. Ikke alltid det henger sammen med intelligens. Men, at det er en stereotype, det kan vi være enige om😅😉 Anonymkode: c0999...6aa
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #24 Skrevet 11. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg gjør faktisk det. 😊 En pen dukke vel og merke. Naturlig. 😊 Anonymkode: 62e61...086 Vel å merke. Som i «det er vel å merke seg». Anonymkode: 7d310...a36
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #25 Skrevet 11. januar 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel å merke. Som i «det er vel å merke seg». Anonymkode: 7d310...a36 Ene sekundet skal man elske seg selv og sitt utseende. Og så har vi en dame her som faktisk gjør det. Henne skal vi for fanken sette ned på jorden! Anonymkode: 21925...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå