Gå til innhold

Hva i #*}¥*@ er det med skuffene på IKEAs Eket-kommode??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har noen montert en Eket-kommode? Tips til å få på plass de forpulte skuffene?

La det være klart: Jeg digger IKEA. Jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier at jeg har montert flere hundre IKEA-produkter de siste 20 ++ årene. Jeg tror jeg er god på det. Jeg liker å følge instruksjoner, og IKEA har gode instruksjoner. Men denne Eket-serien? Hva faen! Alle andre IKEA-skuffer smetter på plass. Ikke disse. Har allerede knekt en flimsy plastdel og er minutter unna å kaste hele kommoden ut i hagen.

Help!

Anonymkode: 8dda8...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg monterte en ikea-kommode var det en nesten usynlig minidetalj som skilte på om man fikk skuffene riktig eller ikke. Jeg oppdaget det selv, hva jeg hadde gjort feil, men måtte da skru den fra hverandre igjen. Det var riktignok en annen kommode enn du snakker om.

Opplevde det samme nylig med en kommode fra et annet sted. Samme der. Selv ikke montør på butikk fant ut av det før jeg hadde vært der flere ganger og vi nigransket tegningene for hundreogåttisyvende gang.

Så du har i det minste min sympati ;) Det som reddet meg var at jeg nektet å la meg overvinne av en død kommode :D

Anonymkode: ad553...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fikk du det til? Jeg sliter med å justere skuffene nå, og den ene får jeg ikke festet.. har samme erfaring med IKEA, dette er ikke likt noe jeg har montert derfra tidligere

Anonymkode: e808b...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fikk du det til? Jeg sliter med å justere skuffene nå, og den ene får jeg ikke festet.. har samme erfaring med IKEA, dette er ikke likt noe jeg har montert derfra tidligere

Anonymkode: e808b...3b5

Jeg fikk det til, men jeg husker ikke hva jeg gjorde. Fortrengt det. 😅 Tror bare jeg endte opp med å lirke og prøve å være lett på hånda for å ikke knekke noe mer.
Men Eket-serien er seriøst den dårligste IKEA-serien ever. Jeg har fått opp kommode og skap, men de er så vaklevorne og slarkne at jeg nekter å forholde meg til dem. 😤

Anonymkode: 8dda8...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...