Gå til innhold

For en dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går opererte jeg vekk åreknuter. Nøt gårsdagen da jeg gjorde hva jeg ville for meg selv etterpå. Ømheten kom sakte men sikkert. Den er her i dag og. I dag måtte jeg opp 5, for å dra på sykehuset ang en diagnose. Kom hjem i dag, og kjenner noe diarelignende skjer. Jeg har ikke diaré, men det er faen ikke langt unna. I tillegg kom mensen i dag. Føler meg syk uten å være syk. Åååh .

Anonymkode: fe7f7...4cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenner virkelig at du lever🙂

Skrevet
26 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Du kjenner virkelig at du lever🙂

Men det gir meg angst. Er å få sykdommer det eneste å se frem til? Jeg har ikke sykdom, men kan sette meg inn i situasjonen

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det gir meg angst. Er å få sykdommer det eneste å se frem til? Jeg har ikke sykdom, men kan sette meg inn i situasjonen

Javel... Det er jo dumt. 

Skrevet
1 minutt siden, Elizabeth89 skrev:

Javel... Det er jo dumt. 

Hva er dumt? 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er dumt? 

At du får angst av å ha en dårlig dag. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva får du egentlig angst av?... 

Du fjernet åreknuter, i dag er du uvell av noe annet antagelig (omgangssyke, stress, du har spist noe rart... Hvem vet), og du får angst for å bli sjuk flere ganger? 

Hatt småbarn eller? Da er det jo sjukdom hele tiden, føler jeg. 

Anonymkode: f2474...2f5

Skrevet

I Tyrkia har de nok ikke diaré. 

Anonymkode: cb74d...569

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

I går opererte jeg vekk åreknuter. Nøt gårsdagen da jeg gjorde hva jeg ville for meg selv etterpå. Ømheten kom sakte men sikkert. Den er her i dag og. I dag måtte jeg opp 5, for å dra på sykehuset ang en diagnose. Kom hjem i dag, og kjenner noe diarelignende skjer. Jeg har ikke diaré, men det er faen ikke langt unna. I tillegg kom mensen i dag. Føler meg syk uten å være syk. Åååh .

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det er vanskelig å følge deg her, altså jeg skjønner ikke helt hva du mener/hva du prøver å komme frem til?

Anonymkode: cfc60...e31

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det er vanskelig å følge deg her, altså jeg skjønner ikke helt hva du mener/hva du prøver å komme frem til?

Anonymkode: cfc60...e31

Nei, så jeg er tydeligvis ikke den eneste🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...