Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 I går opererte jeg vekk åreknuter. Nøt gårsdagen da jeg gjorde hva jeg ville for meg selv etterpå. Ømheten kom sakte men sikkert. Den er her i dag og. I dag måtte jeg opp 5, for å dra på sykehuset ang en diagnose. Kom hjem i dag, og kjenner noe diarelignende skjer. Jeg har ikke diaré, men det er faen ikke langt unna. I tillegg kom mensen i dag. Føler meg syk uten å være syk. Åååh . Anonymkode: fe7f7...4cf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 26 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Du kjenner virkelig at du lever🙂 Men det gir meg angst. Er å få sykdommer det eneste å se frem til? Jeg har ikke sykdom, men kan sette meg inn i situasjonen Anonymkode: fe7f7...4cf
Elizabeth Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det gir meg angst. Er å få sykdommer det eneste å se frem til? Jeg har ikke sykdom, men kan sette meg inn i situasjonen Anonymkode: fe7f7...4cf Javel... Det er jo dumt.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 1 minutt siden, Elizabeth89 skrev: Javel... Det er jo dumt. Hva er dumt? Anonymkode: fe7f7...4cf
Elizabeth Skrevet 9. januar 2020 #6 Skrevet 9. januar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er dumt? Anonymkode: fe7f7...4cf At du får angst av å ha en dårlig dag.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #7 Skrevet 9. januar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Men det gir meg angst. Er å få sykdommer det eneste å se frem til? Jeg har ikke sykdom, men kan sette meg inn i situasjonen Anonymkode: fe7f7...4cf Hva får du egentlig angst av?... Du fjernet åreknuter, i dag er du uvell av noe annet antagelig (omgangssyke, stress, du har spist noe rart... Hvem vet), og du får angst for å bli sjuk flere ganger? Hatt småbarn eller? Da er det jo sjukdom hele tiden, føler jeg. Anonymkode: f2474...2f5
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #8 Skrevet 9. januar 2020 I Tyrkia har de nok ikke diaré. Anonymkode: cb74d...569
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #9 Skrevet 10. januar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: I går opererte jeg vekk åreknuter. Nøt gårsdagen da jeg gjorde hva jeg ville for meg selv etterpå. Ømheten kom sakte men sikkert. Den er her i dag og. I dag måtte jeg opp 5, for å dra på sykehuset ang en diagnose. Kom hjem i dag, og kjenner noe diarelignende skjer. Jeg har ikke diaré, men det er faen ikke langt unna. I tillegg kom mensen i dag. Føler meg syk uten å være syk. Åååh . Anonymkode: fe7f7...4cf 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Men det gir meg angst. Er å få sykdommer det eneste å se frem til? Jeg har ikke sykdom, men kan sette meg inn i situasjonen Anonymkode: fe7f7...4cf Jeg syns det er vanskelig å følge deg her, altså jeg skjønner ikke helt hva du mener/hva du prøver å komme frem til? Anonymkode: cfc60...e31
Elizabeth Skrevet 10. januar 2020 #10 Skrevet 10. januar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns det er vanskelig å følge deg her, altså jeg skjønner ikke helt hva du mener/hva du prøver å komme frem til? Anonymkode: cfc60...e31 Nei, så jeg er tydeligvis ikke den eneste🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå