Gå til innhold

Har sjampo noe å si eller er det psykisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shampo er shampo eller?

Anonymkode: 5046d...c33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stor forskjell på shampo og shampo, både for hår og hodebunn,

Anonymkode: 16e36...4be

Skrevet

Stor forskjell på merkene. 

Noe er billig piss. Andre produkter styrker håret, gir glans, fylde osv. De beste får du kjøpt på frisørsalong. 

Anonymkode: abcf4...18a

Skrevet

Det er veldig stor forskjell og på mitt har det alt å si. Jeg har tørt hår med mye krøll og frizz. 

Anonymkode: c61c2...a2a

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noe er billig piss. Andre produkter styrker håret, gir glans, fylde osv. De beste får du kjøpt på frisørsalong. 

Noen mener frisør er oppskrytt. Noen skryter feks veldig av Garnier sine. Faktisk så er de ganske gode uten å være så dyre, noen av dem.

Skrevet

Det kan være like stor forskjell fra person til person på hud-, hodebunn- og hårkvalitet, ergo kan man også trenge ulike sjampoer.

Anonymkode: 0c97e...594

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke nødvendigvis, jeg har veldig sensitiv hodebunn og klør lett. Tåler overhodet ikke matbutikkmerkene, da klør jeg i hodebunnen så jeg holder på å bli gal. Men det er slett ikke alle frisørmerkene som fungerer særlig bra heller...

På mitt hår er det apotekshampoene som fungerer best, veldig fornøyd med Vishy.

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk testet ut. Og tro det eller ei, men en billig shampo på matbutikken kom best ut. Skal se om jeg finner artikkelen. 

Anonymkode: 981f8...0f7

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk testet ut. Og tro det eller ei, men en billig shampo på matbutikken kom best ut. Skal se om jeg finner artikkelen. 

Jeg husker det, og den billige shampoen var best på normalt hår.

Men har du tørt hår, behandlet hår, frizzy hår, sensitiv hodebunn eller andre ting, så er de litt dyrere shampoene bedre. Da gjorde de billigste shampoene håret helt umulig.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet vi at ikke dette er betalt av de som selger billigproduktene? Men jeg har vært mye skuffet over frisørsjampoer. De fleste er bra, men jeg vet ikke om det er fordi de er dyre at det bare føles slik.

Skrevet

Aldri sett forskjell på håret. Men hodebunnen min tåler ikke de fleste sjampoer, billig eller dyr. Bruker Vichy for sensitiv hodebunn

Anonymkode: 70aa9...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...