mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Er invitert sammen med mannen på høyfjellshotell en helg og turen er ett forsinket julebord med mye uteaktiviteter. Står på innbydelsen at det skal være felles middager hele helgen. Er det innafor å kle seg i pen mørk bukse og en hvit bluse feks?. Ikke fått noe kleskode...
It's all about me Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Helt supert. Da er du hverken overkledd eller underkledd i forhold til hva de andre dukker opp i.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2020 Akkurat nå, It's all about me skrev: Helt supert. Da er du hverken overkledd eller underkledd i forhold til hva de andre dukker opp i. Tusen takk! Tenkte det var greit å legge seg på den linja😊. Det er med helt ukjente folk og jobbrelatert så ikke mange å spørre 😅
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 Høres bra ut ! hvilket høyfjellshotell skal dere til ? kos dere Anonymkode: 13205...6ef
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2020 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Høres bra ut ! hvilket høyfjellshotell skal dere til ? kos dere Anonymkode: 13205...6ef Dr Holms 😊 blir supert det
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #6 Skrevet 9. januar 2020 Det høres gøy ut 😊 vil tro pen bukse og bluse er helt supert. Er sikkert noen som kommer i turklær og noen i kjole. Anonymkode: 35222...118
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det høres gøy ut 😊 vil tro pen bukse og bluse er helt supert. Er sikkert noen som kommer i turklær og noen i kjole. Anonymkode: 35222...118 Så bra!!! Da er jeg nok innafor😊. Slenger en svart kjole i baggen i tilfelle det skulle være behov for det😊
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #8 Skrevet 9. januar 2020 synes det høres både avslappende ut og elegant, så det kan du Kos dere masse ❤️ Anonymkode: 9108b...5c5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2020 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: synes det høres både avslappende ut og elegant, så det kan du Kos dere masse ❤️ Anonymkode: 9108b...5c5 Tusen takk😊
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #10 Skrevet 9. januar 2020 Jeg ville gått for kjole. Min erfaring er at folk dresser seg opp i slike middager. Evt dressbukse og høye heler med en lekker bluse. Anonymkode: 77eb8...3bf
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2020 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville gått for kjole. Min erfaring er at folk dresser seg opp i slike middager. Evt dressbukse og høye heler med en lekker bluse. Anonymkode: 77eb8...3bf Jeg vil virkelig ikke være hverken for pyntet eller for lite pyntet😊. Slenger med en kjole og satser på at jeg ikke skiller meg ut😅
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #12 Skrevet 9. januar 2020 Vi bor en del på Dr Holms og det er ikke så stivt som det en gang var. Mørk bukse og pen genser kommer du også langt med. Husk at afterski på Geilo er i pianobaren på Dr Holms, så det henger mange voksne folk i bare skibuksa til langt utover. Når vi er ferdig i bakken, kjøres det rett i baren bokstavlig talt, og pianobaren er jo i 2.etg på samme sted som restauranten. Så vil nesten si at du har større sannsynlighet for å skille deg ut hvis du pynter deg for mye 😉 Anonymkode: e36de...d10
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2020 Forfatter #13 Skrevet 10. januar 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi bor en del på Dr Holms og det er ikke så stivt som det en gang var. Mørk bukse og pen genser kommer du også langt med. Husk at afterski på Geilo er i pianobaren på Dr Holms, så det henger mange voksne folk i bare skibuksa til langt utover. Når vi er ferdig i bakken, kjøres det rett i baren bokstavlig talt, og pianobaren er jo i 2.etg på samme sted som restauranten. Så vil nesten si at du har større sannsynlighet for å skille deg ut hvis du pynter deg for mye 😉 Anonymkode: e36de...d10 Da tenker jeg at jeg blir godt innafor😊😊😊. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå