Gå til innhold

Har du opplevd at taxier i utlandet har gode gruppe 2- seter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså seter til 18 eller 25 kg? Bakovervendt?

Anonymkode: 190bf...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket utland? Island eller India? 

Anonymkode: 23183...121

Skrevet

Tatt taxi i mesteparten av Europa og det er ikke mange land som har sete i taxi. 

Skrevet

Tror nesten bare det er i Norden vi har bakovervendt sete til barn over babystadiet. Og selv her har jeg aldri opplevd å få tilbudt det i taxi. 

Skrevet
5 minutter siden, Blondzilla skrev:

Tror nesten bare det er i Norden vi har bakovervendt sete til barn over babystadiet. Og selv her har jeg aldri opplevd å få tilbudt det i taxi. 

Norge og Sverige hvertfall. Og Serige er et sykke foran Norge. Vet ikke hvordan det er i Finland, men i Danmark er de elendige på bakovervendt siking. 

Gode stoler/bakovervendt stoler er mangelvare i taxier i Norge ja, så kan nok ikke forvente særlig ute i Europa heller nei

Anonymkode: bd0bb...5ad

Skrevet

Opplevd en gang i Kroatia at de hadde et maxi cosi sete i god stand, men det er nok ikke noe å belage seg på tror jeg. Sjekket en del rundt da vi har reist med små barn i mange år og utvalget har vært varierende. Har dessuten vært i kontakt med flere som forteller at de hadde resvert barnesete til leiebil og ikke fått det de var lovet. Vi har kommet frem til at det er best å ta med eget sete, så mye styr er det ikke og trygt og godt å vite at minien sitter riktig sikret. 

Anonymkode: 72cfb...0a3

Skrevet

Takk for svar! Tenkte på typiske ferieland som Kypros, Hellas og Spania.

Anonymkode: 190bf...b45

Skrevet

Vi fikk forovervendt sete nr2 og pute da vi bestilte taxi i Spania. 

Anonymkode: d9c08...bae

Skrevet

Det enkle svaret blir nok nei. I beste fall har det vært mulig å oppdrive putestol eller kun puta. 

Anonymkode: 44fc9...c45

Skrevet

Bakovervendt er bare å glemme. Det har ikke fantes der vi har leid biler i Spania, Frankrike og Italia. 

Anonymkode: 6e12b...29f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...