Twintipp Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Med en på halvannet, en tenåring og to voksne? Helst ikke flytur over 2-3 timer. ☺️
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Vi har vært i Edinburgh, London, Paris og Roma. Barna elsket alle stedene, men det kommer jo mest an på hva som er deres interesser og hva dere er ute etter. London har noe for alle med både shopping, gatemarkeder og mange museer. Edinburgh var spennende og en utrolig fin by. Paris likte de pga Disneyworld. Roma var favoritten til min sønn på 11 fordi han er veldig interessert i historie. Ingen slår Roma når det gjelder historie. Kan også anbefale båttur til København. Avslappende å kjøre ferge i stedet for fly og København er en fin by med bla Tivoli og et spennende teknisk museum. Anonymkode: 834cf...d84
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 London. Mine barn blir aldri lei, den byen har noe for alle aldre. Jeg elsker egentlig Paris enda mer, men med barn og ungdom er London uslåelig. Vi har vært i mange andre storbyer også (bl.a. stockholm, København, New York, Roma, Milano, Barcelona, Berlin, Amsterdam, Geneve, Hong Kong, Tokyo), men London er virkelig byen å dra til når man ikke skal reise så langt. Anonymkode: 4599d...cbd
Kira Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Mine barn har også London på toppen av listen. Der er det alltid noe nytt å se eller gjøre. På andre plass er nok København, både pga tivoliet og alle gode bakevarerene 😂 Berlin må også nevnes. Vi var på sånn hopp av og på busstur, og det kan jeg absolutt anbefale der. Mye interessant å se, også for barn. Vi pleier sjelden å dra i dyreparker i andre land, men var i den i Berlin. Der vil nok sikkert yngste også trives. Lekeplassene inne i parken har fantastiske.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 London København Stockholm Gøteborg Amsterdam Roma Barcelona Anonymkode: d4b1c...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå