Gå til innhold

Oralsex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går du ned på mannen om ikke han er ren? Å går han ned på deg om ikke du er ren? 

Altså, dette er ikke vi så nøye på, føler det ville ødelegge litt av gleden ved å ha sex, om man alltid måtte vaske seg eller dusje i full fart først. Vi dusjer begge hver dag, så det er ikke slik at vi er møkkete. Men vi har ikke problemer med å ha sex f.eks etter jobb, på kvelden eller morgenen selv om vi ikke ha dusjet.

Anonymkode: 3ca33...360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Jeg må dusje først. Han blåser i det, men jeg klarer ikke la han gå ned uten at jeg har det. Selv om jeg dusjer hver dag ellers. 

Anonymkode: 5cba7...825

Skrevet

Vi kan gjøre det på kvelden om vi vasket oss på morgenen ja. Nærmer det seg 24 timer er det ikke like delikat. 

Jeg foretrekker at han ikke er helt nydusjet for jeg blir jo da helt snytt for den deilige kuklukta som gjør meg kåt. Men en løsning på det er jo å gå rett på samleie først og oral underveis. Da smaker og lukter den best 😁

Anonymkode: 01748...cdb

Skrevet

Vi går ikke ned på hverandre uten en vask først. Jeg har gått ned på han et par ganger uten at han har dusjet/vasket seg nedentil. Syns det er litt kjipt at han ikke vil gå ned på meg om ikke jeg har vasket meg først. Det gjør at hvis jeg plutselig blir kåt når vi er ute på date for eksempel, så blir det kun spontan sex. Ikke noe oralsex. Men dette er noe jeg overlever altså! Slikt blir bare ikke spontant, men det går fint 😛 

Anonymkode: b9dcb...e5a

Skrevet

Så lenge vi har dusjet innenfor det siste døgnet så er det greit. Og det har vi jo stort sett. 

Anonymkode: 87f48...ffd

Skrevet

Jeg kan også suge han etter at han har vært inni meg. Man dævver ikke av det. 

Anonymkode: f9494...652

Skrevet

Må være nyvasket hvis ikke er det ekkelt. Han er ikke så nøye, men jeg liker å være nyvasket 

Anonymkode: 861c7...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...