Gå til innhold

Ola,Marius eller Ola Marius?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har jo bare ett barn som heter Emil-Mathias. 

Hun er ikke gravid. 

Anonymkode: b4945...2da

Hun skrev da heller ikke at hun er gravid. Fullt lovlig å spørre om navn så lenge hun ikke finner på historier. Du må slutte å skrive Emil-Mathias hver gang hun poster navn så lenge hun ikke finner på historier.

Anonymkode: f8847...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun skrev da heller ikke at hun er gravid. Fullt lovlig å spørre om navn så lenge hun ikke finner på historier. Du må slutte å skrive Emil-Mathias hver gang hun poster navn så lenge hun ikke finner på historier.

Anonymkode: f8847...bcc

Jeg gjør akkurat det som passer meg.

Forøvrig er det ganske mange av oss som kommenterer på forskjellige tråder. Jeg ser jo at andre skriver det samme. Har hørt på maset hennes i flere år nå. Er bøttelei

Anonymkode: b4945...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør akkurat det som passer meg.

Forøvrig er det ganske mange av oss som kommenterer på forskjellige tråder. Jeg ser jo at andre skriver det samme. Har hørt på maset hennes i flere år nå. Er bøttelei

Anonymkode: b4945...2da

Hun kan gjøre akkurat det som passer henne også! Så lenge hun kun spørr om navn er det da ikke noe du skal bry deg med.. Er du så jævla lei skjønner jeg ikke hvorfor du klikker den inn på trådene hennes, Er da ingen som tvinger deg til å gjøre det!

Anonymkode: f8847...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Emil-Mathias passer bra, BW

Anonymkode: faf84...803

Herregud, så dritlei jeg er av deg

Anonymkode: 6065e...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola Marius er kanskje litt tungt. Ole Marius er lettere å si. Ellers ville jeg gått for Marius. Ola er også veldig fint i utgangspunktet, hvis man bruker «svak L» som i Ole. Hvis dere bor på Østlandet, vil Ola ofte bli uttalt med « tykk L» Sånn L med tungen langt bak i ganen, hvis du skjønner. Men hvis dere ikke bryr dere om det, så er det jo greit😊

Anonymkode: dc852...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...