Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Hva tenker dere om det å la ungene sove på loftet og de voksne i kjelleren, eller omvendt, boforhold til brann, innbrudd etc? vurderer å kjøpe et fantastisk hus som har tre etasjer, med soverommene øverst og nederst, stue og kjøkken i midten. Usikker på hva jeg tenker om sikkerheten i tilfelle brann etc... hva mener dere? Anonymkode: 66acc...33b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Vi tegnet om hele huset før bygging, for å få soverommene på bakkeplan. Så redd er jeg for brann. Så for min del, helt uaktuelt. Anonymkode: 44de0...2ea
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 Helt uaktuelt for min del. Ville sovet i samme etasje alle sammen. Anonymkode: e4a4e...90a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 Kommer an på alderen til barna. 3-åring = uaktuelt. 17-åring = uproblematisk. Anonymkode: d1fab...d01
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi tegnet om hele huset før bygging, for å få soverommene på bakkeplan. Så redd er jeg for brann. Så for min del, helt uaktuelt. Anonymkode: 44de0...2ea Bare lurer. Hva gjør du/dere på hotell? For min del ber jeg alltid om rom lavt i hotellet Anonymkode: 05f5c...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå