Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 ...er det en myte at man får flere kviser hvis man klemmer denne/tømmer denne? Selvfølgelig ha rene hender og vaske/rense huden etterpå. Anonymkode: 8a270...d23
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Det mynter vel i at bakteriene i pusset gjør at det "sprer" seg. Og at klemming kan gjøre kvisten mer betent, spesielt hvis man ikke får tømt alt. Jeg stikker hull med steril nål, tømmer, vasker og har på en liten dråpe sprit før jeg tar isbit og kjøler ned etterpå. Aldri opplevd at det da sprer seg. Men jeg er ikke hudpleier 🤷♀️ Anonymkode: ba522...b28
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 Kviser sprer seg ikke nei. Anonymkode: 236f8...f87
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 På skjønnhetssalongen klemmer de jo ut alt. Anonymkode: 455bc...23c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 Kviser sprer seg ikke, hvor har du det fra? Du skal ikke klemme kviser at to grunner, ene er at de kan bli verre fordi du klemmer "gørret" innover i huden og ikke ut. Så betennelsen blir dypere om du skjønner, Andre grunnen er at du kan lage arr. Men det er ikke noe problem å klemme en moden kvise altså. Bare pass på å ikke lage et sår, om du klorer, klemmer, møkkete fingre osv så blir det lett større enn det trenger. Anonymkode: 15aa8...f50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå