Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Det er nesten umulig og ikke få med seg, nå som det nærmer seg årets prisutdeling for vår eminente samfunnsgruppe: Influencere. Hvilken nytteverdi har de i samfunnet? Gjør de andre ting enn å utlevere rabattkoder på Nelly.com, skrive kvasidårlig blogginnlegg om betente samfunnsdilemmaer, reklamere for noncense bedrifter og skjønnhetsprodukter, motta gaver så de må skrive annonse i hvert eneste innlegg, skrive overskrifter som lukter drama men som er sterkt overdrevet hver gang og operere både rumpe og overdel? Gjør de noe annet? Anonymkode: f5a83...131
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Tja jeg vil nå si at 90% av de bidrar nå sitt til at folk som følger de aldri føler de er bra nok eller strekker til. Det mange dessverre glemmer er at de som regel ikke jobber ved siden av. Anonymkode: c30d6...dcb
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tja jeg vil nå si at 90% av de bidrar nå sitt til at folk som følger de aldri føler de er bra nok eller strekker til. Det mange dessverre glemmer er at de som regel ikke jobber ved siden av. Anonymkode: c30d6...dcb Det er faktisk ikke deres problem at andre har dårlig selvfølelse. Men jeg lurer på hva som skjer når de ikke lenger fenger noen som helst interesse. Si at en av de største eller mest oppmerksomhetsglade bare plutselig blir ignorert totalt. Ikke noen leser, ikke en eneste like på insta. Det vil lett føre til selvmord. Anonymkode: 6af9d...ed4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk ikke deres problem at andre har dårlig selvfølelse. Men jeg lurer på hva som skjer når de ikke lenger fenger noen som helst interesse. Si at en av de største eller mest oppmerksomhetsglade bare plutselig blir ignorert totalt. Ikke noen leser, ikke en eneste like på insta. Det vil lett føre til selvmord. Anonymkode: 6af9d...ed4 Eller kanskje de blir tvunget til å leve et liv som er i kontakt med virkeligheten. Et liv som ikke er basert på andres anerkjennelse, men et liv på en grunn hvor sunne verdier rår. Tenk å sløse bort livet sitt på noe så meningsløst som å stille ut seg selv, sitt hjem og evt barn for noen likes. Og ikke leve i nuet fordi alt skal dokumenteres. Men blogger/influencer er skadelig både for seg selv og andre. Anonymkode: f5a83...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå