Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=166666668 og jeg synes de bare er ekle, men kjenner ei dame som har det pga hun mistet barnet sitt. Kan det virkelig ersatte et ekte barn? for min del synes jeg dette er ekkelt Anonymkode: cd06c...ed5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Er like ekkelt som å ha en sexdukke... Eier du en slik dukke er du definitivt rar... Anonymkode: 9f3ce...95e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 De var jo utrolig godt laget. Så livaktige , at dersom jeg hadde mistet et barn, hadde nok synet av denne "døde" dukken, gjort savnet og sorgen verre. Men vi er forskjellige, så hvis det kan lindre noe for andre, er jo det fint. Vel og merke så lenge det ikke tipper helt over, og blir en sykelig erstatning. Kjenner til flere som samler på slike dukker. Men da som en samling. Eget rom med utstilling. Anonymkode: 951d2...f98
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 Akkurat disse dukkene så faktisk ekte ut. Trodde jeg aldri skulle si det, men de var ikke så verst. Har sett noen som ser blå ut i huden, nesten som dødt. 😔Og skumle i fjeset. Det er ikke noe ålreit synes jeg. Jeg kan skjønne at noen som har opplevde det mest traumatiske, å miste ett barn, har en slik dukke. Jeg dømmer ingen. Jeg liker dem ikke. Anonymkode: 20480...762
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 Flott laga 😍 Forstår ikkje heilt det med at voksne bruker slike dukker som erstatning for barn. Men dei er jo flotte som utstillingsdukker om en strikke og selge baby klær foreksempel? Dattera mi på 12 har ei slik dukke, den ser og føles så ekte at eg får vondt av den viss eg holde i den 😂 Anonymkode: 51807...b41
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 Jeg syns de er nydelige!! 😍 Hadde jeg hatt en, så hadde den nok ligget i en fin, gammel dukkevogn til pynt. Men jeg hadde ikke "lekt" med den og behandlet den som om den var barnet mitt. Har sett en dokumentar der folk tar de med på trilletur, kjøper masse klær, bleier osv. DET blir i overkant sært!! Anonymkode: 61023...a01
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 bra de fleste er enig. Jo da de er ikke så verst, men liker de forsatt ikke Anonymkode: cd06c...ed5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #8 Skrevet 7. januar 2020 3 hours ago, Anonym bruker said: Jeg syns de er nydelige!! 😍 Hadde jeg hatt en, så hadde den nok ligget i en fin, gammel dukkevogn til pynt. Men jeg hadde ikke "lekt" med den og behandlet den som om den var barnet mitt. Har sett en dokumentar der folk tar de med på trilletur, kjøper masse klær, bleier osv. DET blir i overkant sært!! Anonymkode: 61023...a01 det gjør ei som bor i min by også, synes det er så sært, en dukke som har klær, blir skiftet på ,har leker og de er ute på tur med dukka Anonymkode: cd06c...ed5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #9 Skrevet 7. januar 2020 Vakre dukker, men folk kan jo ha en syk begrunnelse for å kjøpe den. Anonymkode: dbab1...0a4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #10 Skrevet 7. januar 2020 En jeg kjenner har en nabo med sånne dukker. Hun triller tur med dem, legger ut bilder på FB etc etc. Da er du ikke helt normal, tenker jeg. Anonymkode: 512f3...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå