Gå til innhold

Den drittmodusen kroppen har havnet i må, den vil jeg bare ut av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jula tok på tydeligvis. Sliter med etterjulsblues. Nedfor, tiltaksløs, fryser skikkelig innvendig om det så er 26 grader inne, får plutselige hetetokter, veldig tørst og tisser ofte og mye, kjenner meg ikke igjen når jeg ser meg i speilet, konstant våt under armene og i truseområdet av svette.... Lei av dette! Trenger tydeligvis en detox

Anonymkode: afbf4...d72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 00ecc...618

Skrevet

Med de symptomene synes jeg du bør få sjekket deg hos legen. IKKE ta en detox før du har vært hos legen, for det kan bli for tøft for kroppen din når du er såpass dårlig form!

Ring legen din i morgen!

Anonymkode: 307d2...b9a

Skrevet
På 6.1.2020 den 22.45, Anonym bruker skrev:

Jula tok på tydeligvis. Sliter med etterjulsblues. Nedfor, tiltaksløs, fryser skikkelig innvendig om det så er 26 grader inne, får plutselige hetetokter, veldig tørst og tisser ofte og mye, kjenner meg ikke igjen når jeg ser meg i speilet, konstant våt under armene og i truseområdet av svette.... Lei av dette! Trenger tydeligvis en detox

Anonymkode: afbf4...d72

Overgangsalder? 

Anonymkode: 99d49...151

Skrevet

Diabetes?

Anonymkode: ef799...cb7

Skrevet

Dett ville jeg fått sjekket ganske raskt hos legen. Mangler du d-vitamin, jern osv?

Anonymkode: 8fca5...777

Skrevet

Detox er bare tull. Det ordner kroppen selv, men med de symptomene bør du ta en tur til legen.

Anonymkode: 88839...2fb

Skrevet

Du trenger ikke noen detox, kroppen renser seg selv den... 

Ta en tur til lege med de symptomene, på tide med en grundig sjekk, alle blodprøver osv.. 

Når det e gjort kan du gjøre ditt ved å spise sunt, sove nok osv. 

Anonymkode: 97fef...bb0

Skrevet

Dette kan være symptomer på alvorlige tilstander, f.eks diabetes. Du bør til en grundig legesjekk. Når det gjelder detox er det, som folk her allerede har pekt på, ingen evidens for at det har noen som helst virkning.

Anonymkode: 56a62...6ee

Skrevet
På 6.1.2020 den 22.57, Anonym bruker skrev:

Ok

Anonymkode: 00ecc...618

Hva er poenget med å svare på den måten? Hvorfor ikke bare hoppe over tråden hvis du synes hovedinnlegget er uinteressant? Eller nyter du å få folk til å føle seg ubetydelige? 

Anonymkode: 77f88...cda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...