Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 I yrket vårt jobber vi tett sammen som en gruppe. Kollegaen min er en tilbaketrukken person, sjenert og introvert. Jeg er det stikk motsatte. Elsker å tøyse, pranke og er generelt blid og ler mye. Etter jeg begynte der så sier kollegene mine at han blomstrer. Han er blitt mer utadvendt, er med på tøysestreker og de synes han smiler og ler mer, noe jeg også merker i forhold til hvordan han var da jeg begynte der. De sier han blir en helt annen person når jeg er i rommet, og at han er blitt en helt annen etter jeg begynte der. Min personlighet kan kanskje virke flørtete for menn, jeg vet ikke, men det er bare sånn jeg er som person. Altså slik jeg beskrev lenger opp i innlegget. Han er ikke min type og jeg kunne aldri vært i et forhold med en så nær kollega. Egentlig så tror jeg ikke han heller kunne det. Heller ikke noen av kollegene mine generelt sett med hverandre. Det blir for «tett». Han skrev myye til meg på Snapchat både mens vi var på jobb og på fritiden, da mye tøysing men også noen dypere samtaler. Om han var på byen og hadde fått i seg litt alkohol så tok det helt av. For et par år siden fikk jeg kjæreste og kollegaen min sluttet da å skrive til meg på Snapchat, noe som er helt normalt og forståelig. Nå er vi blitt forlovet og alle kollegaene mine er «head over heals», utenom han. Etter jeg ble forlovet så har han ignorert meg totalt og han er den eneste som ikke har gratulert meg. Hvorfor oppfører han seg slik?🤔 Anonymkode: 8d506...571
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Du har nok rett og han trenger sikkert bare å summe seg litt nå som håpet brast. Blir nok en god tone igjen etterhvert. Anonymkode: 12e37...982
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Hva mener du med overskriften!? Anonymkode: bb637...dd9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med overskriften!? Anonymkode: bb637...dd9 Hun lurer på om kollegaen er forelsket i henne. Eller om han fremdeles er forelsket i henne. Anonymkode: 4c70f...a4d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med overskriften!? Anonymkode: bb637...dd9 Hva er det du ikke forstår? Kollegene mine mener/mente han er/var forelsket i meg. Selv vet jeg ikke om han hverken har vært eller fortsatt er forelsket i meg. Tyder det jeg skriver i Hi at han har vært eller fortsatt er forelsket i meg? Ts Anonymkode: 8d506...571
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun lurer på om kollegaen er forelsket i henne. Eller om han fremdeles er forelsket i henne. Anonymkode: 4c70f...a4d Takk😁👍🏻 Anonymkode: 8d506...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå