Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 med et par d' er på papirer? Jeg skrev et innlegg tidligere i dag og er litt usikker på om jeg har mulighet å klare det eller ikke. Anonymkode: 17eaa...186
ulenissen Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Er snitte ditt som er avgjørende, samt inntakskarskterer på den aktuelle masteren og snittet på de andre søkerne. Har tatt master, Hadde en D fra bachelor, men en god del A og B og endte opp med et snitt på B. Men dersom det eg du som ikke er sikker på hvorfor du får D og tenker at det handler om akademisk skriving, vil jeg ikke anbefalt master, da det i stor grad handler om nettopp akademisk skriving.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Ja, hadde til og med en E (40 i feber og helt elendig på eksamensdagen, men ville prøve likevel). Snittet var likevel godt nok. Fikk et snitt på B på masteren, kjempefornøyd med tanke på at den ble tatt på normert tid ved siden av full jobb og barn. Anonymkode: 33532...f34
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Du må ha C som minimum gjennomsnittskarakter for å kunne begynne på et masterprogram. Har du over det, er det jo bare å søke. Anonymkode: da59e...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå