Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Jeg har for andre gang på rad fått den elendige karakteren D og er så deppa. Jeg startet studiet med gode karakterer og nå på sisteåret av bhglærerutdanninga gjør jeg det så dårlig. Er så redd dette vil resultere i at jeg ikke kommer inn på master.. Anonymkode: 9b3aa...3ff
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Hva er årsaken til at du dette året får dårligere karakterer, da? Det er vel der du må begynne. Anonymkode: 51133...e4c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Det vet jeg ikke.. hi Anonymkode: 9b3aa...3ff
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Begynne å lese litt pensum da, kanskje. Anonymkode: f50b0...759
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 Jeg leser pensum, men tror akademisk skriving er vanskelig for meg.. hi Anonymkode: 9b3aa...3ff
Syngensang Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 Du må spørre læraren som gjer deg karakteren om kvifor du får D og kva du kan gjere for å bli betre.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #7 Skrevet 6. januar 2020 Få tak i tidligere bacheloroppgaver som du vet er bra. Les hvordan de har gjort det. Bygg oppgaven din opp på samme måte. Anonymkode: c9d53...d1c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det vet jeg ikke.. hi Anonymkode: 9b3aa...3ff Har du ingen formening om hvorfor du får dårligere karakterer? Men du kan vel be om en begrunnelse, kan du ikke det? Og på bacheloroppgaven, når den tid kommer, skal du også ha tilgang til en veileder? Anonymkode: 51133...e4c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #9 Skrevet 6. januar 2020 Du har vel fått en tilbakemelding sammen med karakteren, hva er det som er for dårlig? Er det innhold, forståelse, oppbygging? Det er jo der du må starte. Å sette seg ned å si at akademisk skriving er for vanskelig for meg, hjelper deg jo ikke i det hele tatt. Greit at det er noe du ikke mestrer, men da må du jo bestrebe deg på å bli bedre på det. Anonymkode: debdc...5be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå