Anonym bruker Skrevet 10. januar 2020 #26 Skrevet 10. januar 2020 Jeg er i en lignende situasjon. Kom i kontakt med en fyr tilfeldig gjennom hans jobb for halvannet år siden. Bare platonisk prating, men likevel veldig tydelig at vi begge liker den andre, men ingen flørting, for han nevnte allerede i en av de første samtalene at han hadde samboer. Så når vi tilfeldigvis har møttes har det bare vært platoniske samtaler. Nå er jeg sjelden i nærheten av hans jobb, så nå ses vi sjelden. Så for en del måneder siden merket jeg at han endret seg når han så meg. Mer intens i blikket, en gang han snakket med en kollega da jeg kom forbi ble han helt tydelig brydd og så ut til å rødme. Og de siste gangene vi har sett hverandre i forbifarta (men ikke hatt mulighet til å snakke sammen) har jeg sett at han er langt mer "på" i hilsingen. Så jeg googlet ham, og oppdaget at det ikke er registrert flere enn ham på adressen hans som jeg finner. Men det betyr jo ikke at han ikke har samboer fremdeles. Han er ikke typen til å begynne å flørte med meg om han er opptatt, så det at jeg oppfatter at han gjør det nå, får jo meg til å tro/ønske at han er blitt singel. Jeg har fått med meg at han også gjør mer av en interesse jeg vet han har enn han gjorde tidligere, da sa han at det tok for mye tid når man var samboer, og at han da ikke ville prioritere det. Så det er jo flere ting som tilsier at mistankene mine om at han er singel stemmer. Problemet er at jeg ikke aner hvor jeg kan møte på ham hvor man kan snakkes litt mer. Kunne sendt en melding til ham, men jeg vegrer meg veldig mot det hvis han fremdeles er samboer, for bor et sted hvor det da lett blir til at jeg legger meg "bare" er ute etter å kapre menn som er opptatt (har aldri gjort det, men her går slike rykter fort og uten grunn har jeg opplevd). Nå hadde jeg ikke sett ham på et par måneder og hadde overbevist meg om at hele greia bare var innbildning fra min side, inntil jeg så ham igjen for noen dager siden... Du er i hvert fall ikke alene om å føle deg som en fjortis, HI 😜 Anonymkode: ed2fc...32c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #27 Skrevet 11. januar 2020 På 10.1.2020 den 16.53, Anonym bruker skrev: Ja du er innbilsk. Han stirret nok for å plassere deg. Hjernen hans visste at du var et kjent ansikt, men ikke plassert. Anonymkode: 027c5...710 Selfølgelig er jeg plassert. Vi har kjent hverandre siden barneskolen og møtt herandre ofte siden. Det er ikke den der, hmmm "hun der var det noe kjent med", absolutt ikke. Anonymkode: 670bd...06b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2020 #28 Skrevet 11. januar 2020 På 10.1.2020 den 16.03, Anonym bruker skrev: Hvordan går det, HI? Anonymkode: e07fb...31f Nei, altså jeg har ikke sett han siden. Men tenkte jeg skulle legge merke til neste gang jeg så han. Jeg tenker jo at man normalt sett ikke smiler konstant og kikker med et intenst blikk om man ikke er begeistret. Han har et vanvittig flott smil, med et lite smilehull på den ene siden. Er helt sikker på at de fleste syntes han er kjekk og han vet det garantert selv. 🤩♥️ Anonymkode: 670bd...06b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #29 Skrevet 12. januar 2020 På 7.1.2020 den 12.29, Anonym bruker skrev: Skjedde meg og. For 5 år siden. Så igjen en jeg røra med i ungdomstida, som jeg var sååå betatt av! Han sto ned på en slette (med kona). Jeg gikk bort og sa hei. Han sendte meg melding på face senere på kvelden (har vært facebookvenner i mange år uten å ha kontakt). For halvannet år siden fikk jeg plutselig en mld igjen. Vi møttes. Og det gikk som det måtte gå, det. De sommerfuglene er helt nydelige!! Bare send han en mld! Livet er for kort! Anonymkode: 49a94...65f Men er dere sammen nå? ♡♡ Anonymkode: 670bd...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå