Gå til innhold

Gravid ettet SA?

Anbefalte innlegg

Heii🤗

Hadde en SA 29 november, blødde da som vanlig mens i 5 dager. Var nokk bare ca 5 _ 5+5 på vei. 

På fredag skulle jeg hatt mensen etter syklus. Men tenkte som så at de tok litt tid før syklus var normal etter SA. 

Lørdag kommer våkner kvalm å uggen, tenker ikke særlig mere på dette, men på søndag er jeg kvalm å har vanvittig ømme bryst. Turte ikke ta test igår.

Imorges klarte jeg ikke  å dy meg, svak positiv ganske raskt. Kan det virkelig være sant?❤ Andre som har blitt gravid rett etter SA? Å Spiren har holdt seg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395210-gravid-ettet-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

18 minutter siden, November-spire-79 skrev:

Dette er jo supergode nyheter😀følte sånn med deg i november. Håper virkelig at den sitter nå❤️🙏masse lykke til😀

Tuuusentakk❤❤ Var et tungt slag, nå håper jeg bare at spira vil sitte denne gangen ❤

• 1 måned senere...
På 6.1.2020 den 8.36, Miss_blue89 skrev:

Heii🤗

Hadde en SA 29 november, blødde da som vanlig mens i 5 dager. Var nokk bare ca 5 _ 5+5 på vei. 

På fredag skulle jeg hatt mensen etter syklus. Men tenkte som så at de tok litt tid før syklus var normal etter SA. 

Lørdag kommer våkner kvalm å uggen, tenker ikke særlig mere på dette, men på søndag er jeg kvalm å har vanvittig ømme bryst. Turte ikke ta test igår.

Imorges klarte jeg ikke  å dy meg, svak positiv ganske raskt. Kan det virkelig være sant?❤ Andre som har blitt gravid rett etter SA? Å Spiren har holdt seg?

Hei. ja jeg hadde en SA og 14 dager etter satt spiren igjen, og denne gangen gikk det bra. Jeg fødte en frisk gutt i fjor sommer. Så det er veldig godt mulig at det går bra for deg denne gangen❤️

På 15.2.2020 den 10.19, håpefullmammablir4barnsmor? skrev:

Hei. ja jeg hadde en SA og 14 dager etter satt spiren igjen, og denne gangen gikk det bra. Jeg fødte en frisk gutt i fjor sommer. Så det er veldig godt mulig at det går bra for deg denne gangen❤️

Nettop vært på UL ❤ 10 uker å et bankende hjerte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...