GĂ„ til innhold

Gravid ettet SA?


Miss_blue89

Anbefalte innlegg

HeiiđŸ€—

Hadde en SA 29 november, blÞdde da som vanlig mens i 5 dager. Var nokk bare ca 5 _ 5+5 pÄ vei. 

 

PÄ fredag skulle jeg hatt mensen etter syklus. Men tenkte som sÄ at de tok litt tid fÞr syklus var normal etter SA. 

LÞrdag kommer vÄkner kvalm Ä uggen, tenker ikke sÊrlig mere pÄ dette, men pÄ sÞndag er jeg kvalm Ä har vanvittig Þmme bryst. Turte ikke ta test igÄr.

Imorges klarte jeg ikke  Ă„ dy meg, svak positiv ganske raskt. Kan det virkelig vĂŠre sant?❀ Andre som har blitt gravid rett etter SA? Å Spiren har holdt seg?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Ă…Ă„Ă„ sĂ„ godt Ă„ hĂžre ❀ Krysser alt jeg har for at spiren vil holde nĂ„

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det vet jeg ikke :( Hadde en SA 29 november. BlĂždde da i 5 dager. PrĂžvd Ă„ ikke tenke sĂ„ mye i jula, sĂ„ da brystene var sĂ„ Ăžmme Ă„ smĂ„kvalm Ă„ uggen skulle jeg bare teste 🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Dette er jo supergode nyheter😀fĂžlte sĂ„nn med deg i november. HĂ„per virkelig at den sitter nĂ„â€ïžđŸ™masse lykke til😀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

18 minutter siden, November-spire-79 skrev:

Dette er jo supergode nyheter😀fĂžlte sĂ„nn med deg i november. HĂ„per virkelig at den sitter nĂ„â€ïžđŸ™masse lykke til😀

Tuuusentakk❀❀ Var et tungt slag, nĂ„ hĂ„per jeg bare at spira vil sitte denne gangen ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 1 mĂ„ned senere...
PĂ„ 6.1.2020 den 8.36, Miss_blue89 skrev:

HeiiđŸ€—

Hadde en SA 29 november, blÞdde da som vanlig mens i 5 dager. Var nokk bare ca 5 _ 5+5 pÄ vei. 

 

PÄ fredag skulle jeg hatt mensen etter syklus. Men tenkte som sÄ at de tok litt tid fÞr syklus var normal etter SA. 

LÞrdag kommer vÄkner kvalm Ä uggen, tenker ikke sÊrlig mere pÄ dette, men pÄ sÞndag er jeg kvalm Ä har vanvittig Þmme bryst. Turte ikke ta test igÄr.

Imorges klarte jeg ikke  Ă„ dy meg, svak positiv ganske raskt. Kan det virkelig vĂŠre sant?❀ Andre som har blitt gravid rett etter SA? Å Spiren har holdt seg?

Hei. ja jeg hadde en SA og 14 dager etter satt spiren igjen, og denne gangen gikk det bra. Jeg fĂždte en frisk gutt i fjor sommer. SĂ„ det er veldig godt mulig at det gĂ„r bra for deg denne gangen❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PÄ 15.2.2020 den 10.19, hÄpefullmammablir4barnsmor? skrev:

Hei. ja jeg hadde en SA og 14 dager etter satt spiren igjen, og denne gangen gikk det bra. Jeg fĂždte en frisk gutt i fjor sommer. SĂ„ det er veldig godt mulig at det gĂ„r bra for deg denne gangen❀

Nettop vĂŠrt pĂ„ UL ❀ 10 uker Ă„ et bankende hjerte

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 19.2.2020 den 18.11, Miss_blue89 skrev:

Nettop vĂŠrt pĂ„ UL ❀ 10 uker Ă„ et bankende hjerte

SĂ„ bra❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...