Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 For mange år tilbake fikk mannen påvist dårlig sædkvalitet. Han tok sikkert 5-6 prøver å resultatet var det samme, «lav sjanse for å gjøre partneren gravid. Ivf anbefales». Etter 14 mnd prøving ble jeg gravid men mistet I SA i uke 12. Vi fortsatte å prøve igjen i 8mnd uten resultat, så tok vi en pause fra prøvingen. Når vi gjenopptok prøvingen ble jeg gravid i 3 prøveperiode med vår datter. Nå prøver vi igjen, 4 år etter vår første kom til verden. Vi har fire mislykkede prøveperioder bak oss nå. Skuffende, men ikke overraskende. Da mensen kom i går sa mannen at han ikke trodde vi kom til å få ett barn til. Tror han ble veldig skuffet over at det ikke klaffet denne gangen heller. Vi vet jo at legene har fortalt at vi har veldig liten sjans til å lykkes på egenhånd, men jeg har blitt gravid x2 så håpet er der. Hva tror dere? Det må jo være litt positivt at jeg har blitt gravid to ganger, selv om jeg nå er 4 år eldre. kvinne 32år. Anonymkode: 59f51...62f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 ja, du kan bli gravid Anonymkode: 8538b...914
Pobie Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 4 pp er ikke mye for folk med normal sædkvalitet, så synes det er litt tidlig for dere å gi opp etter kun 4 pp. Skjønner at det er skuffende, men du kan jo tydeligvis bli gravid og da er det bare å kjøre på.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Han har også blitt eldre, og sæd kvaliteten derretter. Muligheten kan jo fortsatt være der, det vil legen vite ved ny prøve, men sjansene kan jo også ha gått ned. Personlig ville jeg også vært litt obs fosterskader. Anonymkode: 0e879...698
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 4pp er IKKE mye, altså! Ikke gi opp. Jeg kjenner en som fikk beskjed om at han aldri kom til å kunne få egne barn etter en ulykke. Han er nå pappa til to 👍 Anonymkode: fc18e...c21
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Han har også blitt eldre, og sæd kvaliteten derretter. Muligheten kan jo fortsatt være der, det vil legen vite ved ny prøve, men sjansene kan jo også ha gått ned. Personlig ville jeg også vært litt obs fosterskader. Anonymkode: 0e879...698 Vi skal visstnok ikke være ekstra utsatt for å få barn med fosterskader. De sædcellene som er «hjerneskada» når aldri frem til mål uansett. Men jeg har det i bakhodet likevel Åbol derfor ta tidlig ul hos en spesialist hvis jeg skulle bli gravid på nytt. hi Anonymkode: 59f51...62f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #7 Skrevet 6. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: 4pp er IKKE mye, altså! Ikke gi opp. Jeg kjenner en som fikk beskjed om at han aldri kom til å kunne få egne barn etter en ulykke. Han er nå pappa til to 👍 Anonymkode: fc18e...c21 Takk for lykkelig historie ❤️. Nei det er ikke mye. Bare slitsomt hvis man tenker på alle prøveperioden sammenlagt, så mister man litt motet. Mest mannen kanskje. hi Anonymkode: 59f51...62f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 2 timer siden, Pobie skrev: 4 pp er ikke mye for folk med normal sædkvalitet, så synes det er litt tidlig for dere å gi opp etter kun 4 pp. Skjønner at det er skuffende, men du kan jo tydeligvis bli gravid og da er det bare å kjøre på. Helt enig, ikke mye men tror det tar litt motet fra mannen spesielt . Sammenlagt har vi brukt 2år på å få ett barn å det var en slitsom periode for oss begge. Men håpet er der tenker jeg❤️ hi Anonymkode: 59f51...62f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå