Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 bor men mine foreldre og datteren min. Fleste ting som bekymrer meg er når det kommer til junk food og sukker. Når tante barnet mitt (4) er på besøk så gir de brus, snop mye sukker.. Vis han ikke spiser middag får han is, mere snop osv.. og når vi handler i butikken for han alltid en leke og snop. Og blir sure når jeg forklarer dem at det ikke er bra for ungen spesielt når han for brus før leggetid for morfar meiner at det ikke er gale.. selvfølgelig skal det være litt annerledes hos besteforeldre men blir ikke det litt mye?? og tar bare leker fra datteren min og ødelegger fleste av lekene hennes.. Mine foreldre mener jeg overreagerer men det er jeg som har kjøpt inn disse lekene. Og lar han ta med seg hennes leker med seg hjem.. har forklart dem mange ganger at han kan få låne dem når han er her men får ikke ta noe med seg.. men da blir de fornærmet.. Anonymkode: 21ac3...8d1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Hvor ofte er tantebarnet på besøk da? Her er 3 av 4 besteforeldre også slik. Jeg har selv kapitulert og tenker at dette med søtsaker/junk må gå greit. Ditt barns leker er derimot personlige eiendeler og skal selvfølgelig ikke gis videre. Anonymkode: 1ae01...4ab
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Det er på tide at du flytter for deg selv. Det er deg med 1-åring og 4 år gammel nevø? Du hater jo den ungen.. Anonymkode: 91ae7...ac3
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Det er en god grunn til at de fleste flytter for seg selv før de får barn. Anonymkode: 8877a...2ec
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Det er ikke meningen barn skal bo med besteforeldre. Hadde dere besøkt bestemor en gang i uka hadde ikke disse tingene vært noe problem. Besteforeldre skal skjemme bort barnebarna, ikke oppdra dem. Anonymkode: b1239...26b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke meningen barn skal bo med besteforeldre. Hadde dere besøkt bestemor en gang i uka hadde ikke disse tingene vært noe problem. Besteforeldre skal skjemme bort barnebarna, ikke oppdra dem. Anonymkode: b1239...26b Og så er det sånn at ting ikke alltid går som planlagt og besteforeldre oppdrar barnebarnet bedre enn en fremmed. Anonymkode: 43d7c...6bc
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er på tide at du flytter for deg selv. Det er deg med 1-åring og 4 år gammel nevø? Du hater jo den ungen.. Anonymkode: 91ae7...ac3 ? nei hater ikke ungen han oppfører seg heilt fint når jeg har vært hos søsteren min men det er det med besteforeldre han vis en heilt annen side av seg Anonymkode: 21ac3...8d1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: ? nei hater ikke ungen han oppfører seg heilt fint når jeg har vært hos søsteren min men det er det med besteforeldre han vis en heilt annen side av seg Anonymkode: 21ac3...8d1 Flytt for deg selv. Anonymkode: b0b97...ca6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå