Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Våknet i dag, og da hadde jeg et lite sår ca midt mellom nese og lepper (ikke i kontakt med leppe) litt mot den ene siden. Såret er lite, men synlig. Ikke kjent noe i går. Ser ut som et hudavskrap omtrent, og er litt fuktig. Svir litt. Har aldri hatt munnsår før, men mannen har.... har for sikkerhets skyld smurt med sånn munnsårkrem i hele dag, men er ikke 100% sikker på at det er det (?) Dere som har munnsår - tror dere det er det? Burde jeg smøre på krem eller la det tørke? Er så redd for at jeg våkner i morgen med giga-sår!😣 Anonymkode: b28d4...256
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Munnsår begynner med blemmer. Ville ikke smurt på noe midler før du vet om det er munnsår.. Anonymkode: 02c26...83e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Mine munnsår utvikler seg raskere enn det. Men ikke usannsynlig at du er smittet av mannen din. Men er det så ekstremt farlig da? Store deler av befolkningen har det. Verre hvis barna får det. Anonymkode: 81d06...d1f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Kanskje det ikke er det da? Har ikke hatt noe blemme(r), og det har ikke utviklet seg i løpet av dagen hvertfall.... vet at mange har det, men er jo ikke akkurat noe jeg ønsker meg for det😬 sjansen for at jeg kan få det er jo der, og det har jeg jo visst lenge, siden mannen har det... Anonymkode: b28d4...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå