Gå til innhold

Jente 11 år med nupper/ kviser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min, nettopp fylt 11; har det siste året vært plaget med nuppete hud, på en måte små kviser. Hun har så vidt begynt pubertet de siste par mnd (begynnende bryster). Noe vi kan gjøre med det?

Anonymkode: a1586...fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rens huden hver dag.

Er ikke så mye å gjøre med puberteten, det må de bare gjennom.

Så lenge det ikke er snakk om store plager med kviser ser jeg ingen grunn til å kontakte lege, holder lenge med ansiktsvask du får på apoteket.

Anonymkode: c8b01...a9b

Skrevet

min gutt startet med kviser i alder av 10 år!! Er i perioder mer enn andre. Vi blir fulgt opp av lege og får et reseptbelagt middel som holder det i sjakk.

Legen sa til oss at veldig mange foreldre venter for lenge med å søke hjelp, viktig å komme tidlig. Nå var vi tidlig ute fordi han var plaget tidlig med skikkelige kviser. Med den kremen vi bruker nå så er det moderat og den er veldig effektiv.

Anonymkode: fc8bd...7e6

Skrevet

Min datter er 12 og har det siste år brukt ansiktsvask fra apoteket. En sjelden gang i blant får hun en skikkelig kvise, men stort sett er huden hennes mye bedre nå enn før vi startet med midlet fra apoteket.

Jeg gikk på apoteket og spurte om råd, og så kjøpte jeg et av de mildere produkter mot kvisete hud. Så kan vi heller oppgradere til noe sterkere hvis/når behovet oppstår.

Anonymkode: 882d5...8ef

Skrevet

Min sønn på 12 bruker hudpleieprodukter for ung og sensitiv hud daglig, samt en maske med aktivt kull regelmessig. 

Han har litt nupper, noen sorte prikker på nesen og av og til en kvise. 

Ser tydelig på huden hans når han slurver med rutinene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...