Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Går dere med ring enda? Når tok dere den av? Anonymkode: 89e0c...ebe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Nope. Tok av gifteringen samme kveld som mannen sa han ville skilles. Anonymkode: cc2e6...8cd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Jeg tok den av da vi flyttet fra hverandre. Anonymkode: 9f21e...432
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Tok den av den dagen jeg sa stopp. Mannen flyttet ut dagen etter. Selvom man har et års separasjon var det aldri aktuelt å bli sammen igjen. Anonymkode: 69df0...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå