Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Er det skikkelig gammalkjerring å ha hengelamper i vinduet? I så fall er jeg det😂 fortell gjerne hvilke lamper dere har, jeg trenger litt inspirasjon. Jeg liker godt pendler ☺️ Anonymkode: e07dd...20e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Jeg synes vinduspendler er litt gammeldags🙈 Det er slik mine foreldre, svigerforeldre og besteforeldre har😅 Her i huset har vi ingen vinduspendler, men jeg har litt høye, slanke lampetter i flere av vinduene våres. Enkle lampetter I stål med rene linjer og ensfarget hvite skjermer. Anonymkode: bdac5...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå