Gå til innhold

prøvere på 35+ ?


Mamma-til.to

Anbefalte innlegg

er det mange her som er over 35 å som er i prøve perioden?

jeg selv er snart 36, har to barn i barneskolealder. 

vi lyst på ett barn til :) å føler det er tid for å hive seg rundt nå før den biologiske klokka slår til 😅

tenkte det kunne være fint å snakke med andre i samme aldersgruppe 😇 da mine venner alle er fint ferdig med babytiden 😴😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke prøver lenger, jeg er 28 uker på vei og er 38 år🥰 Men lykke til likevel🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 og min nye kjæreste og jeg har lyst på felles barn. Hans er voksen og min er 12. Vi MÅ ikke ha, men har veldig lyst, så har kuttet ut prevensjon og lar det stå til. Er ikke aktiv prøver da, tenker ikke på når jeg har eggløsning og vi har sex kun når vi har lyst. Ikke alltid han spruter inni meg heller. Vi bare tenker at skjer det så skjer det. 

Ikke sikkert vi funker heller. Alder og pcos skriker imot meg. Så om jeg blir gravid er sjansen veldig stor for spontanabort også. 

 

Anonymkode: f7e01...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke i prøvefasen enda, men jeg har gått med på å prøve etter bryllupsreisen. 

Jeg er 36, har to barn fra før med eksmannen min. Min nåværende mann har ingen egne, så det er et sterkt ønske hos han. 

Jeg henger litt rundt her for å lese litt om hva jeg kan forvente som eldre mor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i samme situasjon her :) jeg har 2 barn, kjæresten har ikke egene barn.

han vil gjerne ha barn, å jeg er helt enig :) vil gjerne prøve på å få ett barn til ❤️

er i første pp nå, så er bare å håpe å krysse fingrene :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 43 og min nye kjæreste og jeg har lyst på felles barn. Hans er voksen og min er 12. Vi MÅ ikke ha, men har veldig lyst, så har kuttet ut prevensjon og lar det stå til. Er ikke aktiv prøver da, tenker ikke på når jeg har eggløsning og vi har sex kun når vi har lyst. Ikke alltid han spruter inni meg heller. Vi bare tenker at skjer det så skjer det. 

Ikke sikkert vi funker heller. Alder og pcos skriker imot meg. Så om jeg blir gravid er sjansen veldig stor for spontanabort også. 

 

Anonymkode: f7e01...7f9

får håpe det kommer en liten spire :D vet alt om spontanabort, har selv hatt 4 SA før jeg fikk mine to barn :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Ikke prøver lenger, jeg er 28 uker på vei og er 38 år🥰 Men lykke til likevel🤞🏻

gratulerer :D hvor lenge prøvde dere før du ble gravid? om man kan spørre om det? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Mamma99 skrev:

Vi er ikke i prøvefasen enda, men jeg har gått med på å prøve etter bryllupsreisen. 

Jeg er 36, har to barn fra før med eksmannen min. Min nåværende mann har ingen egne, så det er et sterkt ønske hos han. 

Jeg henger litt rundt her for å lese litt om hva jeg kan forvente som eldre mor. 

er i samme situasjon her  jeg har 2 barn, kjæresten har ikke egene barn.

han vil gjerne ha barn, å jeg er helt enig  vil gjerne prøve på å få ett barn til ❤️

er i første pp nå, så er bare å håpe å krysse fingrene  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mamma-til.to skrev:

gratulerer :D hvor lenge prøvde dere før du ble gravid? om man kan spørre om det? :) 

Bare å spørre😊 Jeg tok ut spiralen i midten av februar og hadde positiv test i juli. Føltes som en evighet, men er jo ikke det🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år og har blitt gravid 4 ganger etter at jeg ble 35 år..... Trodde fruktbarheten gikk ned med alderen...

Anonymkode: fed32...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med 🙂 Blir 35 i år. Samme historie som dere, to barn fra før i barneskolealder, jeg og samboer vil prøve på et felles barn. Han har ingen fra før. Jeg har alltid ønsket meg tre eller flere og er glad for at jeg får anledning til å legge til rette for det. Vi starter prøving denne eller neste mnd. Jeg har lange sykluser med eggløsning rundt dag 20, dermed ekstra kjedelig ventetid 🙉 Kjekt å ha noen å drodle med:-)

Anonymkode: 61989...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja dette var koselig :D hadde vært gøy å følge hverandre i denne perioden :) 

åsså er det godt å snakke med andre på samme alder ikke minst :) 

føler alle vennene mine syns jeg er gal som begynner på nytt nå når mine er blitt så store 😂 di er bare 7 og 9.

blir minst 8 og 10 før di får søsken.  blir rart med smått igjen, men samtidig veldig godt :D savner babytida :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mamma-til.to skrev:

ja dette var koselig :D hadde vært gøy å følge hverandre i denne perioden :) 

åsså er det godt å snakke med andre på samme alder ikke minst :) 

føler alle vennene mine syns jeg er gal som begynner på nytt nå når mine er blitt så store 😂 di er bare 7 og 9.

blir minst 8 og 10 før di får søsken.  blir rart med smått igjen, men samtidig veldig godt :D savner babytida :) 

Jeg føler at jeg er gal som tenker på å begynne på nytt! 😁😅😳

Men jeg unner han et eget barn, det er en helt unik kjærlighet. 

Mine barn vil være minst 13 og 9, kanskje enda eldre... Det er virkelig å rykke tilbake til start. Jeg kjenner at jeg gruer meg litt, begge mine er premature etter to risikosvangersksp. Så litt skummelt, og derfor jeg undersøker og leser mye online nå. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 35 i år. Skal starte prosessen om å dra til Danmark i år. 
Kan ikke vente på å møte den rette for det kommer egentlig ikke til å skje. Kjenner meg selv såpass selv. 
Har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske. Så nå har jeg bestemt meg for å prøve. 
Så får man se hva som skjer. Blir nok prøvende fra Juni en gang første gang. 
Og tiden renner i fra meg også. De sier jo at man får mindre sjanse etter at man er 35 år. 

Anonymkode: 858ef...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir 35 i år. Skal starte prosessen om å dra til Danmark i år. 
Kan ikke vente på å møte den rette for det kommer egentlig ikke til å skje. Kjenner meg selv såpass selv. 
Har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske. Så nå har jeg bestemt meg for å prøve. 
Så får man se hva som skjer. Blir nok prøvende fra Juni en gang første gang. 
Og tiden renner i fra meg også. De sier jo at man får mindre sjanse etter at man er 35 år. 

Anonymkode: 858ef...7e3

Så spennende! 

Jeg er skikkelig imponert over dere som velger å bli alenemor fra starten. 

Vi planlegger bryllupsreise til senhøst/tidlig vinter - og etter det slutter jeg på pillen. Et helt år til, men nå som det er bestemt søker jeg mye informasjon. Mye har forandret seg siden jeg var gravid sist, og tiden går fort. Det kan definitivt gå en stund denne gangen, siden jeg er blitt så gammel. Men jeg ble gravid etter hhv 1pp og 2pp med gutta, så jeg håper jo dette går greit også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 37 og holder på med prøverør nå. Mistet for et par måneder siden, skal snart ha fryseforsøk. 

Anonymkode: 7d9ab...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mamma99 skrev:

Jeg føler at jeg er gal som tenker på å begynne på nytt! 😁😅😳

Men jeg unner han et eget barn, det er en helt unik kjærlighet. 

Mine barn vil være minst 13 og 9, kanskje enda eldre... Det er virkelig å rykke tilbake til start. Jeg kjenner at jeg gruer meg litt, begge mine er premature etter to risikosvangersksp. Så litt skummelt, og derfor jeg undersøker og leser mye online nå. 

 

 

godt å høre at jeg ikke er den eneste, føler meg litt gal jeg og 😂 men samtidig ikke..

det er det at det skal bli så rart når man går fra 2 unger som står opp selv, lager frokost selv,

går ut til kompiser, å er ute å leker uten at man må være med å til en liten baby som er helt avhengig  ❤️ 

har selv hatt 2 risikosvangerskap og 4 spontanaborter.. men med god oppfølging så håper jeg det vil gå bra :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir 35 i år. Skal starte prosessen om å dra til Danmark i år. 
Kan ikke vente på å møte den rette for det kommer egentlig ikke til å skje. Kjenner meg selv såpass selv. 
Har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske. Så nå har jeg bestemt meg for å prøve. 
Så får man se hva som skjer. Blir nok prøvende fra Juni en gang første gang. 
Og tiden renner i fra meg også. De sier jo at man får mindre sjanse etter at man er 35 år. 

Anonymkode: 858ef...7e3

så spennende :D vi får bare krysse fingrene for oss alle sammen her inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir 37 og holder på med prøverør nå. Mistet for et par måneder siden, skal snart ha fryseforsøk. 

Anonymkode: 7d9ab...fbe

hva er fryseforsøk? så leit at du mistet 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mamma-til.to skrev:

hva er fryseforsøk? så leit at du mistet 😥

Jeg har befruktede egg liggende på frys. Et av disse tas opp og tines før det settes inn i livmoren. Følger den naturlige syklusen min, så slipper masse hormonsprøyter. 

Anonymkode: 7d9ab...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har befruktede egg liggende på frys. Et av disse tas opp og tines før det settes inn i livmoren. Følger den naturlige syklusen min, så slipper masse hormonsprøyter. 

Anonymkode: 7d9ab...fbe

okei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...