Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Erfaring med det sykehuset? Fornøyd/ikke fornøyd? Anonymkode: 74519...384
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Det Kommer jo an på avdelingen du sikter til 🤷♀️ Anonymkode: f9e3e...a83
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det Kommer jo an på avdelingen du sikter til 🤷♀️ Anonymkode: f9e3e...a83 hvilken avdeling har DU erfaring med da? Anonymkode: 74519...384
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: hvilken avdeling har DU erfaring med da? Anonymkode: 74519...384 Akuttmottak Anonymkode: f9e3e...a83
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Akuttmottak Anonymkode: f9e3e...a83 Hva synes du om det? Anonymkode: 74519...384
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva synes du om det? Anonymkode: 74519...384 Hva spør du egentlig om? Faglig synspunkt, organisatorisk, interiør? 🤷♀️ Du stiller jo et veldig diffust spørsmål om ingenting egentlig. Og påfallende at det var akkurat den avdelingen du lurte på. Jeg har erfaring fra flere, men da må du være litt mer konkret i hva du lurer på ved hvilken og til hva du skal bruke det til? Anonymkode: f9e3e...a83
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva spør du egentlig om? Faglig synspunkt, organisatorisk, interiør? 🤷♀️ Du stiller jo et veldig diffust spørsmål om ingenting egentlig. Og påfallende at det var akkurat den avdelingen du lurte på. Jeg har erfaring fra flere, men da må du være litt mer konkret i hva du lurer på ved hvilken og til hva du skal bruke det til? Anonymkode: f9e3e...a83 Er du helt blåst? 😂 Anonymkode: 74519...384
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du helt blåst? 😂 Anonymkode: 74519...384 Det er vel du som heller er det. Hva skal jeg svare da?... Det var kaldt, og stolene slitt 🤷♀️ Eller lurer du på hvordan det er å være pasient? Jobbe der? Kunne gitt deg innsikt, men dette her gidder jeg ikke bruke mer tid på. Lykke til da, hva det nå en er du lurer på. Anonymkode: f9e3e...a83
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du helt blåst? 😂 Anonymkode: 74519...384 Hvorfor skal andre gidde å svare deg når du svarer en som forsøker å hjelpe deg på denne måten? Jeg har erfaring både som pasient og ansatt der, men jeg gidder heller ikke bruke mer tid på deg pga. måten du svarer folk på. Anonymkode: 1b6e2...e02
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 Du må nesten si noe om hva du lurer på/hvilken AVD osv. Har født der 2 ganger og vært på et par andre avdelinger med barna. Anonymkode: 2e30f...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå