Gå til innhold

Tønsberg sykehus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaring med det sykehuset? Fornøyd/ikke fornøyd? 

Anonymkode: 74519...384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det Kommer jo an på avdelingen du sikter til 🤷‍♀️

Anonymkode: f9e3e...a83

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det Kommer jo an på avdelingen du sikter til 🤷‍♀️

Anonymkode: f9e3e...a83

hvilken avdeling har DU erfaring med da?

Anonymkode: 74519...384

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvilken avdeling har DU erfaring med da?

Anonymkode: 74519...384

Akuttmottak 

Anonymkode: f9e3e...a83

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Akuttmottak 

Anonymkode: f9e3e...a83

Hva synes du om det?

Anonymkode: 74519...384

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva synes du om det?

Anonymkode: 74519...384

Hva spør du egentlig om? Faglig synspunkt, organisatorisk, interiør? 🤷‍♀️

Du stiller jo et veldig diffust spørsmål om ingenting egentlig. Og påfallende at det var akkurat den avdelingen du lurte på. 

Jeg har erfaring fra flere, men da må du være litt mer konkret i hva du lurer på ved hvilken og til hva du skal bruke det til? 

Anonymkode: f9e3e...a83

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva spør du egentlig om? Faglig synspunkt, organisatorisk, interiør? 🤷‍♀️

Du stiller jo et veldig diffust spørsmål om ingenting egentlig. Og påfallende at det var akkurat den avdelingen du lurte på. 

Jeg har erfaring fra flere, men da må du være litt mer konkret i hva du lurer på ved hvilken og til hva du skal bruke det til? 

Anonymkode: f9e3e...a83

Er du helt blåst? 😂

Anonymkode: 74519...384

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du helt blåst? 😂

Anonymkode: 74519...384

Det er vel du som heller er det. 

Hva skal jeg svare da?... Det var kaldt, og stolene slitt 🤷‍♀️ Eller lurer du på hvordan det er å være pasient? Jobbe der? 

Kunne gitt deg innsikt, men dette her gidder jeg ikke bruke mer tid på. Lykke til da, hva det nå en er du lurer på. 

Anonymkode: f9e3e...a83

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du helt blåst? 😂

Anonymkode: 74519...384

Hvorfor skal andre gidde å svare deg når du svarer en som forsøker å hjelpe deg på denne måten?

Jeg har erfaring både som pasient og ansatt der, men jeg gidder heller ikke bruke mer tid på deg pga. måten du svarer folk på.

Anonymkode: 1b6e2...e02

Skrevet

Du må nesten si noe om hva du lurer på/hvilken AVD osv. Har født der 2 ganger og vært på et par andre avdelinger med barna.

Anonymkode: 2e30f...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...