Gå til innhold

KVALM HELE DAGEN, SOS


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 8+3 i dag, og de siste 10 dagene har kvalmen bare blitt verre for hver dag. 
Er kvalm stort sett HELE dagen, med noen små opphold. Spyr, brekker meg og føler meg elendig... Får i meg bittelitt næring og nok veske, så det går bra sånnsett. 
Hvordan holder man ut? Tips? Har ikke sjans å være på jobb :( Kjennes ut som jeg konstant vil spy og er fyllesyk x 1000

Merker at dette tar på psyken også... :( 

Anonymkode: b6e12...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før meg har iskaldt vann ved gjevne mellomrom hjulpet litt, ellers er det heilt forferdelig😣 Heldigvis begynner det å gi seg hos meg. Har vert sjuuuukt kvalm og kasta opp flere ganger daglig siden veker. Er i dag 11 +2.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke klarer å spise og drikke oppsøker du lege og ber om resept på kvalmestillende middel. 

Andre ting som kan fungere er å ta vit B6 tre ganger om dagen, ingefærtabletter, spise små måltider ofte slik at du aldri har tom mage, og prøve å ligge og redusere stimuli i rommet så mye som mulig. 

Du kan og trøste deg med at det mest sannsynlig begynner å gi seg innen et par uker, og burde være helt borte innen 16 uker. 

Endret av Pobie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...