Gå til innhold

Er dette dårlig gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klubber som tilbyr lokkepakker for å bli med i bokklubb, pennyklubb etc.. Så avlyser du pakkene som videre skal komme. Slik at de egentlig ikke tjener noe på deg.

Jeg gjorde det nå og fler meg temmelig sleip.

Anonymkode: b8f92...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må de regne med. Det de tjener penger på, er sånne som meg, som glemmer å avlyse alle pakkene, og dermed sitter igjen med et utall bøker som jeg ikke vil ha 🙄

Skrevet

Nah. De har slike lokketilbud vel vitende om at noen av kundene vil komme godt ut av det, men til syvende og sist er det flust av de kundene som enten vil la være å avbestille pakker fordi de har lyst på dem, eller mest av alt kundene som alltid vil glemme å avbestille. Det er på ingen måte et tapsprosjekt for dem. 

Skrevet

De tjener uansett penger på det, ellers hadde de ikke gjort det. Så enkelt er det. 

Jeg har fått flere fine ting på den måten. Legger inn påminnelse i kalenderen om å avbestille. 

Anonymkode: 5848d...681

Skrevet

Jeg har sagt ja til disse bokklubbene to ganger og når jeg er ferdig med pliktåret  på den siste her , så skal jeg aldri mer abonnere på en eneste bokklubb. Bare rot hele veien. Skulle komme et medlemsblad i måneden , plutselig kom der en bok likevel, utenom den man hadde avbestilt. Dette har skjedd flere ganger og det virker som om de noen måneder har to hovedbøkene, men man får bare muligheten til å avbestille den ene. På den måten passer de nok på at de tjener litt på de som alltid husker å avbestille månedens bok. Velkomstpakkene de lovte begge gangene inneholdt ikke det de lovet, eneste grunnen til at jeg sa ja begge ganger,var at de lovet en forholdsvis stor tursekk, men den jeg fikk var så liten at det var såvidt jeg fikk flasken  og matboksen nedi samtitid. Ha for all del ikke dårlig samvittighet, denne bransjen klarer seg bedre enn mange andre. Og styr unna både barnas bokklubb og krimklubben, bare tull hele veien. 

Anonymkode: 15fe9...8f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...