Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Har ei frøken på 8 år og begynner å merke attitud, og kan ikke si jeg gleder meg til puberteten. Humør som går opp og ned, ting vi sier er bare teit, nå følte hun seg teit fordi hun måtte ha på boblebukse for å være ute og lista fortsetter. Dette blir interessant... Anonymkode: 980ef...e1a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Mest interessant er det jo at du plasserer ansvaret for en konflikt på en andreklassing... 🙄 Anonymkode: 3ad54...7ae
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mest interessant er det jo at du plasserer ansvaret for en konflikt på en andreklassing... 🙄 Anonymkode: 3ad54...7ae Jøss. Snakk om å legge vrangviljen til i fortolkningen her. Anonymkode: ac847...d38
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 De blir mere fornuftige med alderen også. Så det er ikke slik at en 13-åring er en 8-åring med attitude fra helvete. Ja, de har ikke kontroll på sine reaksjoner og følelser, men innimellom utbruddene går det faktisk å ha skikkelige samtaler, og man kan også snakke med dem om deres egne reaksjoner osv på en helt annen måte enn man kan med et mindre barn. Hver alder sin sjarme! 😉 Anonymkode: 804a3...d34
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jøss. Snakk om å legge vrangviljen til i fortolkningen her. Anonymkode: ac847...d38 Dessverre kommer ofte det teiteste svaret først. Ingen har bedre tid enn psykopatiske nettroll😝 Vil bare si at jeg forstår. Men jeg har funnet ut at de er vanskelig i faser. Jeg har ei jente som var veldig hissig fra 3-8, men er nå en enkel tenåring. Og omvendt. Jeg var selv en drøm av en unge men ble veldig frekk i 14-15 års alderen. Veldig snill igjen kort tid etterpå😀 Anonymkode: 1057e...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå