Gå til innhold

Synes enkelte kan gi seg ang Ari Behn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen reagerer på at Selvmord romantisert, det er det dummeste jeg har lest.

Tenker at familien har vert utrolig åpen og at det hjelper MANGE,men så klart det er alltid noen som må klage, smitteeffekten her er jeg helt sikkert på er kjempe lav,men at heller folk spør om hjelp.

og jeg tenker er det riktig at selvmord forsatt skal være så tabu og ties i hjel, NEI åpenhet er veldig viktig.

og de som mener at familien snakket mye om selvmord er jeg helt uenig i, de snakket om en sønn,far, bror og en venn som virkelig var høyt elsket og de fremhevet lystet mer enn mørke.

Så for min egen del synes jeg det er utrolig trist at de tenker at det Romantisert selvmord, synes ikke det i hele tatt

Anonymkode: c5b30...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle selvsagt stå at jeg synes det er helt feil at selvmord skal ties i hjel og være tabu

Skrevet

Enig!

Anonymkode: 15ce8...5e7

Skrevet

Det er ingen som påstår at familien romantiserer, men pressen. Og det er jeg enig i.

Anonymkode: 5cd9c...ce0

Skrevet

Hvorfor lager DU en ny tråd om Ari Behn når du ber andre om å slutte med sine innlegg.

Ingen snakker om å tie ved selvmord. Åpenheten kring dette er fantastisk bra fra familien. Men det finnes en mellomting mellom å ikke si noe og det som er sagt kring Ari B sitt selvmord. Han blir fremstilt som en helt, med lystenning og diverse annet. Selvsagt er dette oppstyret en trigger for noen. For andre kan det være en redning.

Hvis din familiemedlem var den som ble trigget av oppstyret kring selvmord og heltestatusen man får etter døden er det katastrofe for deg, men hvis din familiemedlem var den som søkte hjelp takket være oppstyret er det fantastisk. 

Anonymkode: 954ee...88c

Skrevet

Har dem ikke sagt noe, så har folk spekulert og mange stygge og usanne rykter hadde gått 

Anonymkode: 3bb0f...dc4

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har dem ikke sagt noe, så har folk spekulert og mange stygge og usanne rykter hadde gått 

Anonymkode: 3bb0f...dc4

Men skjønner dere virkelig ikke?!

Det er forskjell på å ikke si noe og det sirkuset som har blitt. Ingen snakker om at man ikke skal si noe. Kan dere ikke lese? Hvem sier at de burde holdt tyst om saken?

Skrevet

Sikker på at noen svært deprimerte nå tenker at om de dør så vil de endelig bli sett og få masse kjærlighet. 

Anonymkode: d1efd...531

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

skulle selvsagt stå at jeg synes det er helt feil at selvmord skal ties i hjel og være tabu

I prinsippet helt enig, men da kjenner du kanskje ikke til smitteeffekten.

Anonymkode: b4fde...38e

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I prinsippet helt enig, men da kjenner du kanskje ikke til smitteeffekten.

Jeg tror de som virkelig vil ta livet sitt er oppi sin egen tragedie, det med Ari Behn kanskje er med å normalisere følelsene ved at det er greit å føle det slik,  men tror at de som tar selvmord er i en håpløs situasjon, som de ikke føler de kommer ut av, og det er derfor bedre å forlate verden.

Anonymkode: 34b67...986

Skrevet

her var det litt forskjellige meninger og det er bra :)

Jo var noen som sa at familien gjorde det også, og samme med media, de synes jeg har dratt det en del for langt, og bør la det ligge nå

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror de som virkelig vil ta livet sitt er oppi sin egen tragedie, det med Ari Behn kanskje er med å normalisere følelsene ved at det er greit å føle det slik,  men tror at de som tar selvmord er i en håpløs situasjon, som de ikke føler de kommer ut av, og det er derfor bedre å forlate verden.

Vel, statistisk sett så har det en smitteeffekt. Samme hva du «tror». 

Skrevet
34 minutes ago, Anonym bruker said:

Vel, statistisk sett så har det en smitteeffekt. Samme hva du «tror». 

du er på jordet dessverre... dette kommer nok til og hjelpe mange

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

du er på jordet dessverre... dette kommer nok til og hjelpe mange

Hun er ikke på jordet. Det er en smitteeffekt ved selvmord. Det er ikke noe hun tror, det er fakta.

Du er på jordet

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Hun er ikke på jordet. Det er en smitteeffekt ved selvmord. Det er ikke noe hun tror, det er fakta.

Du er på jordet

men jeg tror uansett dette kommer positivt ut,men selvsagt enkelte er misfornøyd uansett og mange mislikte Ari og de kommer frem nå

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

men jeg tror uansett dette kommer positivt ut,men selvsagt enkelte er misfornøyd uansett og mange mislikte Ari og de kommer frem nå

Og enda flere elsket han, og det kommer også frem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...