Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Hvordan foregår dette? Er det noe spesielt jeg bør gjøre/ikke gjøre? Det skal være åpnet hus hos en familie som har mistet et familiemedlem. Anonymkode: 4c59a...83e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Jeg har vært i en. Der var man lite deltakende. Man hadde sjal over hodet, i sort farge. Utover det skal du bare sitte der. Anonymkode: af3c6...d33
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Takk for svar. Det er kun kvinner som samles hjemme. Mennene skal i moskeen. Anonymkode: 4c59a...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå