Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Hei! Spør her og håper det er ok, forumene for disse greiene er dabber helt av de siste årene. Dere med erfaring eller tanker rundt dette: Når man er kommet dit at man trenger hjelp, hvor dedikert ville dere vært for å gjøre alt 100% ved å gjøre «forholdene» best mulig? Jeg drikker et par kopper kaffe hver morgen, ville dere kutta det ut? Med en eneste gang i påvente av prosess om en måneds tid, eller første syklusdag, da det er da eggmodningen i bunn starter? Lesning på nett gir også en pekepinn på at lavkarbo kan være gunstig da eggene ikke liker «sukkersjokk». Legge om kosthold, og nå eller fra syklusstart? Jeg er 35 år og ikke lenger en 21-åring med suverene forhold. Gyn er likevel trygg på at dette går bra slik han ser meg, har nok egg, ok AMH, er slank osv. Takk for svar:-) Anonymkode: 0fc96...a55
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Neida:) har selv vært gjennom ivf. Spiste som normalt, men med unntak av det man ikke skal spise (muggost, spekeskinke osv). Kuttet ned på kaffe, men tok 1-2 kopper om dagen😊 du skal begynne prosessen om en mnd? Lykke til i såfall! Det er en spennende og slitsom tid😉 Anonymkode: 426d5...d51
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Eneste jeg gjorde annerledes var at jeg gikk litt ned i vekt og startet på folat. Ellers levde jeg helt som før, inkludert kaffe og matvarene, frem til positiv test. Etter positiv test kuttet jeg matvarene og ned på kaffen. Anonymkode: ec214...d05
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Jeg gjorde alt "etter boka" ved første forsøk. Ved innsett på andre forsøk fikk jeg beskjed om at det ikke kom til å lykkes fordi slimhinnen ikke var tykk nok likevel, så da ga jeg litt opp og levde som vanlig. Ble gravid. Anonymkode: d83d5...f67
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Jeg levde som vanlig☺️ drakk kaffe, men kuttet ned på inntaket (for jeg drakk mye kaffe🙈.) begynte med folat, ellers ingen endringer. Jenta vår satt på første innsett i 2016. Nå er jeg 15+1 etter andre innsett på søskenforsøk. Lykke til❤️ Anonymkode: 0aec9...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå