Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Jeg får jevnlig til en nokså ung lege. Kjempe flink og føler meg godt ivaretatt. Samboeren min reagerer på at han ringer meg ofte, vil ha meg opp til kontroller som sjekk av glukose blodrykk osv. Han har selv sagt at det var godt å få meg som pasient pga alderen, han hadde endel eldre. Han kan da umulig føle seg tiltrukket av meg tenker jeg, han er jo fastlegen min. Er det normalt å føle seg så godt ivaretatt? Har samboeren min rett? Anonymkode: 50f64...fb2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Er du syk? Hvis ikke er det spesielt. Unødvendig med undersøkelser hvis du er helt frisk Anonymkode: ea3b9...f86
topaz Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Hvis du er i vanlig god form uten noen kroniske sykdommer er det ekstremt rart. Hvis du har en kronisk sykdom som krever oppfølging er det mindre rart, men merkelig fordi dere da burde ha bedre opplegg rundt oppfølging enn at han ringer deg. For eksempel avtale når neste kontroll skal være på foregående time.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 3 minutter siden, topaz skrev: Hvis du er i vanlig god form uten noen kroniske sykdommer er det ekstremt rart. Hvis du har en kronisk sykdom som krever oppfølging er det mindre rart, men merkelig fordi dere da burde ha bedre opplegg rundt oppfølging enn at han ringer deg. For eksempel avtale når neste kontroll skal være på foregående time. Greia var at jeg var gravid, men endte i spontan abort (tidlig). Gikk greit. Men ble endel etter kontoller. En annen lege spurte meg om jeg syntes legen min "var såå kjekk", fordi pulsen min var stigende da jeg var på kontoret. Følte meg ganske ordløs akkurat da. Han ringer ikke utenom legerelaterte årsaker, men for å spørre om formen - komme opp for en urinprøve osv. Han er nok bare veldig nøye. Anonymkode: 50f64...fb2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Deg igjen, ja... Årets nyttårsforsett kan vel være at du skal oppsøke hjelp? Anonymkode: f678c...f22
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 Åh Gud... deg igjen... Anonymkode: cd5b1...086
J_29 Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 31 minutter siden, topaz skrev: Hvis du er i vanlig god form uten noen kroniske sykdommer er det ekstremt rart. Hvis du har en kronisk sykdom som krever oppfølging er det mindre rart, men merkelig fordi dere da burde ha bedre opplegg rundt oppfølging enn at han ringer deg. For eksempel avtale når neste kontroll skal være på foregående time. Jeg ble også ringt opp og fulgt godt opp av min fastlege. Noen er mer på enn andre. Syntes ikke samboer skal reagere slikt på den
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 Hva slags sykdom har du? Statistikk heller stort sett mot at pasienter faller for lege, ikke omvendt. Det er faktisk ei plage for mange leger. Anonymkode: 22c86...c9b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva slags sykdom har du? Statistikk heller stort sett mot at pasienter faller for lege, ikke omvendt. Det er faktisk ei plage for mange leger. Anonymkode: 22c86...c9b Sier ikke annet heller. Det er helt normalt å falle for terapeuter av alle slag. Hvis du fortsår hvor vanlig det er, skal en normal oppegående person lavære å kommentere om slike ting. Man må slutte å rakke ned på andre, vi lever i 2020. Anonymkode: 50f64...fb2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Greia var at jeg var gravid, men endte i spontan abort (tidlig). Gikk greit. Men ble endel etter kontoller. En annen lege spurte meg om jeg syntes legen min "var såå kjekk", fordi pulsen min var stigende da jeg var på kontoret. Følte meg ganske ordløs akkurat da. Han ringer ikke utenom legerelaterte årsaker, men for å spørre om formen - komme opp for en urinprøve osv. Han er nok bare veldig nøye. Anonymkode: 50f64...fb2 Visste at jeg kjente deg igjen ja hi Anonymkode: fc641...1a0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 Legen min er super hot! Og han kan ringe meg, sende meg meld i helger. Alt er skydomsrelatert. Han er bare veldig snill 😊 Anonymkode: 20af8...243
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå