Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 I går så ble jeg med en venn på en manifest. Er på besøk på barndomsstedet og ble mobbet da jeg var her. Ikke kraftig mobbing, men jeg var stille og sjenert og ble utstøtt fra andre. Jeg gruet meg for å gå inn for jeg var litt reddar visse personer var der, men det var bare stort sett folk jeg har hatt Ok forhold til. Men det satt 2 fra klassen min der. Den ene snakket normalt til meg og spurte hva jeg drev med. Siden jeg har hatt de utfordringene jeg har og kanskje ikke virket særlig imøtekommende grunnet grusom angst så kanskje de andre ikke inkluderte meg fordi jeg virket kald. jeg tenke å snakke med hun andre fra klassen og, men hun gjorde det hun alltid har gjort. Snur seg vekk. Hun sa «hei» når hun så meg men så i mobilen så fort hun kunne. Jeg ble ikke lei meg; bare stusset over at en voksen dame fremdeles oppfører seg slik. Hun var aldri den som sa stygge ting når vi gikk på skolen, men var heller aldri imøtekommende. Hun har alltid vært den som snur seg vekk når jeg går henne i møte. Alle andre hilser, hun her bare ser andre veien. Er det noen som kan vite hvorfor? Anonymkode: 422ad...79e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Kanskje hun og har angst eller er sjenert Anonymkode: 1af27...510
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Kanskje hun er flau og skjemmes? Anonymkode: 9bf10...274
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kanskje hun og har angst eller er sjenert Anonymkode: 1af27...510 Hun er IKKE sjenert. Alltid hatt masse venner og stått på scenen. Angst kan man ha i mange former Anonymkode: 422ad...79e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Vet du, jeg tror ikke det har noen hensikt i å spekulere i om det var det ene eller det andre. Kanskje var det til og med begge deler, eller ingen av dem. Jeg har opplevd noe lignende, men valgte å konkludere at de nok ikke blir mer venner som voksne enn de var da vi var barn og unge. I tillegg kan folk endre seg, de får nye livserfaringer som kan gjøre dem til bedre eller dårligere mennesker. Jeg tenkte bare at jeg som voksen har jeg faktisk ikke behov for deres aksept, og da gikk det opp for meg at jeg ikke en gang var sikker på om jeg ønsket den. Hva de mener om deg eller tenker om deg betyr ikke noe i dag, Hi. Du har ditt eget liv og du er ikke nødt til å omgås disse daglig, og du har andre som er viktige i livet ditt. Så gi slipp på tankene du har nå - du har ikke egentlig noe behov for å vite, for svaret vil ikke ha noe å si fra eller til for ditt liv nå og fremover. Anonymkode: 5acb3...1c6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er IKKE sjenert. Alltid hatt masse venner og stått på scenen. Angst kan man ha i mange former Anonymkode: 422ad...79e Poenget mitt var at hun kan slite like mye som deg med ting Anonymkode: 1af27...510
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 Hvis du er kald, usikker og introvert, så er du vanskelig å komme i kontakt med. Dessuten, så er det vel noen år siden ungdomsskolen? Jeg husker ikke alle fra ungdomsskolen engang. Det er ikke alltid naturlig å falle i snakk. Anonymkode: 194d3...2f4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 På 5.1.2020 den 2.00, Anonym bruker skrev: Hun var aldri den som sa stygge ting når vi gikk på skolen, men var heller aldri imøtekommende. Hun har alltid vært den som snur seg vekk når jeg går henne i møte. Alle andre hilser, hun her bare ser andre veien. Er det noen som kan vite hvorfor? Anonymkode: 422ad...79e Hun var m.a.o. eksakt som før. Og du lurer på hvorfor? Tja, kanskje hun bare ...er sånn?? Anonymkode: a88f4...b28
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #9 Skrevet 6. januar 2020 Du er overfølsom... Hun var ikke spesielt interessert i kontakt med deg, men hun sa hei før hun snudde seg vekk. Da har hun oppført seg anstendig og det er ikke noe mer å bruke energi på. Grunnen til at hun ikke er interessert i kontakt kan være en million forskjellige ting, kanskje sliter hun med ting selv, kanskje liker hun deg ikke så godt, men det spiller da ingen rolle. Livet ditt avhenger ikke av vennlighet og vennskap med denne dama, så la det fare. Anonymkode: b7897...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå