Gå til innhold

Har dere allerede planlagt og bestilt sommerferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 22751...df1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh... på min jobb får vi vite om sommerferie ønsker for juli er innvilget eller ikke i begynnelsen av juni... så nei....🙄

Anonymkode: 9c53d...2cf

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heh... på min jobb får vi vite om sommerferie ønsker for juli er innvilget eller ikke i begynnelsen av juni... så nei....🙄

Anonymkode: 9c53d...2cf

Du har krav på å få vite ferien 2 mnd før du skal ut i ferie... Her må tillitsvalgt gjøre jobben sin.

Anonymkode: e9e5d...30a

Skrevet

Ikke helt planlagt, men har snakket om hva vi vil gjøre. Heller ikke bestilt, da vi har et nytt telt vi har lyst til å prøve ut. Så det blir nok teltferie i norge❤

Skrevet

Ikke enda, men sitter og ser på priser og steder hver eneste dag.

Har litt begrenset budsjett, men på sommerferie skal vi, uansett.

Det blir nok Mallorca eller Portiugal eller Hellas.

Anonymkode: 7f92c...e9e

Skrevet

Vi har planlagt en tur til Danmark, men må ha på plass noen detaljer rundt tidspunkt før vi bestiller. 

Anonymkode: f0948...13b

Skrevet

Jeg kjøper alltid ferie så fort flybilletter blir lagt ut. Så sommerferien er i boks i august året før. På den måten får vi tak i de billigste billettene, og har muligheten til å reise tre uker til varmere strøk.

Men vi er heldige som selv kan velge ukene vi vil ha ferie.

Anonymkode: d977f...a62

Skrevet

Ikke enda. Vi har aldri vært så sent ute som nå. Følger med og sjekker priser ofte. 

Skrevet

Ja. Vi bor i utlandet og skal besøke familie i norge. Flybillettene ble nettopp kjøpt  :)

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har krav på å få vite ferien 2 mnd før du skal ut i ferie... Her må tillitsvalgt gjøre jobben sin.

Hvis de skal ut i ferie i august er det jo riktig, det.

Anonymkode: 8462c...f18

Skrevet

Nei. Mannen min har mistet jobben, og det er usikkert om han i det hele tatt har en jobb til sommeren. Om det er timelønn, fastpris, om man får 4 eller 5 uker. ALT er usikkert! Det er så SYKT IRRITERENDE og plagsomt da vi aldri kan gjøre noe skikkelig gøy, og planlagt pga det.... Alt er jo utsolgt og booket når vi kan bestille noe :(

Skrevet

vi har bestilt... Reiser med Nazar, og de hadde et slikt 1500  avslag pr/pers om vi bestilte før 1.10, så da var det bare å kjøre på.

Skrevet

Vi har campingvogn på fast sted så her er planene klare🙂

Anonymkode: 6a3d4...1a5

Skrevet
16 minutter siden, Eliseflisa skrev:

vi har bestilt... Reiser med Nazar, og de hadde et slikt 1500  avslag pr/pers om vi bestilte før 1.10, så da var det bare å kjøre på.

Ja, da hadde du virkelig dårlig tid til å bestille.

Skrevet

Nei, har ikke bestilt. Begynner å bli litt stressa, for ser at prisene øker jevnt og trutt nå. Venter på avklaring på mannens ferie. Håper på to uker til Hellas hvis jeg finner noe til under 50.000. Spørs.

Anonymkode: 77a5b...98a

Skrevet

Får vite innen 1.mai. Våger ikke bestille før jeg vet når jeg får ferie 

Anonymkode: 4ec68...009

Skrevet

Jepp, for å få tur. Jobber i BHG og BHG er stengt to uker hver sommer. Felles ferie i juli. 

Anonymkode: d4b38...409

Skrevet

Planlagt, men ikke bestilt. 

Anonymkode: bbe21...fe5

Skrevet

Jeg er lykkelig over at vi bestilte vinterferie i dag! 

Sommerferien får vi ta når begge voksne i heimen har avklart ferie/turnus etc. Vi vet sånn ca. hva vi skal for noe, men bestiller ikke før vi er noenlunde sikre på ferieperiodene for oss begge. 

Skrevet

Det er faktisk et halvt år til, så NEI.

Anonymkode: 5442e...865

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk et halvt år til, så NEI.

Anonymkode: 5442e...865

Nå er det mange som bestiller lang tid i forveien for å kunne få plass på hotell eller reisemål de ønsker så det er slett ikke uvanlig at det er på plass hos folk nå 

Skrevet

Javisst. Ferien ble bestillt i oktober . Ellers blir det hytta og småturer tenker jeg. Mulig jeg klarer å smette inn 2 uker i juni😁

Skrevet
Akkurat nå, KellyTaylor skrev:

Javisst. Ferien ble bestillt i oktober . Ellers blir det hytta og småturer tenker jeg. Mulig jeg klarer å smette inn 2 uker i juni😁

Vi pleier å bestille da vi og så nå føler jeg at vi er skikkelig sent ute....

Skrevet

Bestemt, ja. Planlagt, godt i gang. Men pga usikkerhet i familien har vi ikke bestilt så mye ennå. Vi er ikke avhengig av bestemte overnattingssteder, så det haster ikke. 

Anonymkode: 758a2...eeb

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis de skal ut i ferie i august er det jo riktig, det.

Joda men hun skrev at de får vite i juni om de får ferie i juli..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...