Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Her kommer verdens dummeste spørsmål 🙈 Får håret mer volum hvis man børster det, eller gjør man det bare for å få ut flokene? Anonymkode: f5b3f...4b4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Jeg har krøller og kan overhodet ikke børste det, da blir det kjempestort. Anonymkode: d9b5f...b2f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har krøller og kan overhodet ikke børste det, da blir det kjempestort. Anonymkode: d9b5f...b2f Ja, skjønner. Jeg har helt stritt hår da. Anonymkode: f5b3f...4b4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 Få ut flokene. Håret mitt blir ikke mer volumert av børsting nei Anonymkode: 63908...04f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Få ut flokene. Håret mitt blir ikke mer volumert av børsting nei Anonymkode: 63908...04f Ok. Takk for svar. Hadde håpet på en quickfix 😂 Har alltid hatt behandlet hår, men har nå latt det vokse ut og er naturlig glatt. Men fy fader så glatt og flatt det er! Og tynt. Jeg må nok bare klippe det kort. Problemet er at jeg synes damer på over 40 ser freshe ut første uka de klipper seg kort, så blir det mer kjerringsveis etter det... Noen tips til hårfrisyrer til et typisk nordisk hår da? Anonymkode: f5b3f...4b4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 Mitt hår får mindre volum av børsting. Jeg har ikke krøller, men litt naturlig fall i håret. Jo mer jeg børster, jo mer retter håret seg ut, og jo mindre volum får det. Jeg børster derfor håret skjeldent, daglig frisyrefiksing gjør jeg med fingrene, børsten kommer frem en gang i blandt, når det blir floker. Anonymkode: 06b1b...d78
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 Mitt blir fett, tungt og flatt hvis jeg børster det, så ikke noe volum hos meg i hvertfall Anonymkode: 70172...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå