Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Jeg føler jeg tar på meg dødsfall såå tungt fordi om jeg ikke kjente menneskene så godt. Men det var en jente i familien som var sammen med broren til mannen min. De hadde det ikke så bra på slutten så han kuttet kontakten med henne. Vi kjente henne, feiret nyttår med henne og hun ringte mye rundt til familiemedlemmer på slutten. Hun var veldig lei seg og nærmest desperat etter å få denne gutten tilbake, eneste er at jeg trodde det var den nye dama hans som ringte rundt så skjønte ikke hvorfor hun ringte rundt, så overså henne når hun ringte til min mann for hun virker mer at hun ville bli kjent med oss, så viser det seg at denne jenten er ikke henne nye men hun vi har hatt mye kontakt med, den dagen henger hun seg, og jeg har tatt det veldig tungt, jeg skulle ha hjulpet henne for hun var en fantastisk jente, hun må ha følt seg så stengt ute men oppriktig i mitt hjerte skjønte jeg ikke at det var henne, hadde jeg visst det var hun som ringte min mann hadde jeg vært der for henne, nå når dette skjedde med Ari Behn så tenker jeg døgnet rundt på henne og selvfølgelig han. Denne sorgen blir bare sterkere. Neste slik at jeg leser til det koker. Mannen min tar alt så lett, skulle ønske jeg var sånn, men er bare så lei meg. Viser det ikke, men inni i sjelen min er jeg lei meg. Jeg vet jeg kunne ha hjulpet henne. Jeg bare vet det. Hun var så fin jente. Hun trengte bare å føle seg elsket og at noen brydde seg. Får ikke den avslutningen, og nå har han fått denne nye jenta som er helt annerledes. Hun her var så vakker, snill og omsorgsfull, men denne nye jenta har jeg litt ufortjent kanskje fordommer mot. Jeg vil ikke snakke med han om dette da jeg har brukt mye energi med psykolog osv å få han ut av sorgen, så vil ikke kaste hode hans inn i sorgen igjen. Beklager langt og rotete innlegg. Det er dessverre mye tanker. Anonymkode: 59eee...c33
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 Nei, det er ikke noe feil med deg. Du har mye empati og det er en bra ting. Men du kan ikke redde alle, og du styrer ikke alt som kan skje. Ikke ta på deg skyldfølelse for noe som ikke er din feil. Få noen å snakke med om dette, Hi, for det er vondt og unødvendig å gå med dette alene. Og du skal ikke leve med noen skyldfølelse. Få noen å snakke med og ta vare på deg selv ❤️ Anonymkode: adabc...faa
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Avsnitt! Anonymkode: 49fc5...6a2 Tankene mine eier ikke avsnitt 😅 Anonymkode: 59eee...c33
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er ikke noe feil med deg. Du har mye empati og det er en bra ting. Men du kan ikke redde alle, og du styrer ikke alt som kan skje. Ikke ta på deg skyldfølelse for noe som ikke er din feil. Få noen å snakke med om dette, Hi, for det er vondt og unødvendig å gå med dette alene. Og du skal ikke leve med noen skyldfølelse. Få noen å snakke med og ta vare på deg selv ❤️ Anonymkode: adabc...faa Tusen takk det varmet mye. Bare vet jeg kunne ha hjulpet henne. Hun var ikke psykisk syk bare desperat i øyeblikket. Hun følte sikkert at alle stengte hun ut. Men skulle ønske hun ringte meg ikke mannen min da hadde jeg visst hvem det var. Hun ga alle tegn på at det skulle skje, men ingen rundt henne forstod det, jeg hadde forstått. Har stått i slikt før. Uff. Skulle ønske jeg kunne hjulpet. Anonymkode: 59eee...c33
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk det varmet mye. Bare vet jeg kunne ha hjulpet henne. Hun var ikke psykisk syk bare desperat i øyeblikket. Hun følte sikkert at alle stengte hun ut. Men skulle ønske hun ringte meg ikke mannen min da hadde jeg visst hvem det var. Hun ga alle tegn på at det skulle skje, men ingen rundt henne forstod det, jeg hadde forstått. Har stått i slikt før. Uff. Skulle ønske jeg kunne hjulpet. Anonymkode: 59eee...c33 Det er vondt, men det er likevel viktig at du aksepterer at det ikke er noe du kan gjøre nå for å endre det som skjedde. Man vil så gjerne hjelpe, men det er ikke alltid man kan hjelpe, og det er ikke alltid marginene er på riktig side. Det er ingens skyld, det bare er som det er. Så jobb med å akseptere at det ble som det ble, for du kan ikke endre det nå. Men få noen å snakke med, for siden du har opplevd slikt før så kan det være at denne hendelsen trigger eldre vonde følelser hos deg også. Husk at hun garantert ikke hadde ønsket at du skal gå rundt og ha det vondt pga. henne, så få noen å snakke med selv. Anonymkode: adabc...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå