Gå til innhold

Jeg trenger mer energi!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vann? Søvn? Bevegelse? Annet?

Føler at jeg aldri våkner skikkelig

Anonymkode: 2699f...307

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næring og frisk luft også 👌

Anonymkode: da7e3...6c6

Skrevet

Gå til legen og ta blodprøver. 

Anonymkode: 91f39...646

Skrevet

Enig med den over - en tur til legen din og få sjekket deg. Nå er de fleste lave på D-vitaminer, så husk å få sjekket det også.

Anonymkode: ba062...307

Skrevet

Høres ut som mulig vitaminmangel. Test gjerne både D-vitamin, B-vitamin og jern og kanskje flere. Spør legen.

Har du regelmessig rutine for søvn? (Legge seg ca til fast tid, sove lenge nok pr natt osv). Hvis ikke må du være litt streng med deg selv en periode og forsøke å få det til.

Spis regelmessige måltider med fornuftig innhold gjennom dagen så du unngår dype daler i blodsukkernivået.

Få lys nok! Forsøk å prioriter tid ute i de lyse timene om du kan. Det har faktisk mye å si for energinivået.

Det er det jeg kommer på akkurat nå.

Anonymkode: 24977...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...