Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Vann? Søvn? Bevegelse? Annet? Føler at jeg aldri våkner skikkelig Anonymkode: 2699f...307
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Næring og frisk luft også 👌 Anonymkode: da7e3...6c6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 Gå til legen og ta blodprøver. Anonymkode: 91f39...646
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 Enig med den over - en tur til legen din og få sjekket deg. Nå er de fleste lave på D-vitaminer, så husk å få sjekket det også. Anonymkode: ba062...307
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 Høres ut som mulig vitaminmangel. Test gjerne både D-vitamin, B-vitamin og jern og kanskje flere. Spør legen. Har du regelmessig rutine for søvn? (Legge seg ca til fast tid, sove lenge nok pr natt osv). Hvis ikke må du være litt streng med deg selv en periode og forsøke å få det til. Spis regelmessige måltider med fornuftig innhold gjennom dagen så du unngår dype daler i blodsukkernivået. Få lys nok! Forsøk å prioriter tid ute i de lyse timene om du kan. Det har faktisk mye å si for energinivået. Det er det jeg kommer på akkurat nå. Anonymkode: 24977...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå