Gå til innhold

Dagens idiot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du kommer inn på venterommet hos veterinær med den 35kg hunden din i flexibånd. Ble stemning der gitt. 

Anonymkode: cd9e6...103

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg ler... men er det mulig å være så komplett blåst?? ;)

Håper veterinæren tok ordentlig tak i eieren når det ble dennes tur. En kastrering hadde kanskje ikke vært av veien... på eieren ;)

Anonymkode: 4a706...ce3

Gjest Hvit_bil
Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når du kommer inn på venterommet hos veterinær med den 35kg hunden din i flexibånd. Ble stemning der gitt. 

Hva er problemet?????

Skrevet

HI her. 

Når du kommer med en hund på venterommet som har 15 meter flexiline å boltre seg på, da blir det bråk. Altså hun kom inn døra, bikkja først.

Skrevet
11 minutter siden, Hvit_bil skrev:

Hva er problemet?????

Gjett 1 gang

Anonymkode: f12a3...eb2

Gjest Hvit_bil
Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjett 1 gang

Finner ikke noe. Han kom med hund i bånd! Når ble vi så paranoide at vi skulle komme med et spesielt type bånd OGSÅ? 

gikk han med det «åpent» så hunden var så godt som løs? 

Gjest KenCreek
Skrevet

Folk hisser seg altså så opp hver gang noen med hund ikke gjør nøyaktig det de selv gjør. 

Skrevet
5 timer siden, Hvit_bil skrev:

Finner ikke noe. Han kom med hund i bånd! Når ble vi så paranoide at vi skulle komme med et spesielt type bånd OGSÅ? 

Det er vel ganske åpenbart at det var det som skjedde, at hunden fikk utfolde seg fritt inne som om den var løs. Hvis båndet hadde vært låst i kort lengde hadde jo ingen brydd seg med hvaslags bånd den gikk med. 

Skrevet

Da benytter jeg anledningen til å dele hva jeg lo av i fjor. Fjorårets idiot kan man si

https://www.nrk.no/vestfold/mener-bambus-langs-veiene-kan-ta-maten-fra-pandaen-1.14670099

Dette er altså Tommy Skjervold som mener at vi ikke kan ha brøytestikker av bambus fordi pandaer spiser det. Never mind at denne bambusen dyrkes der hvor det ikke bor pandaer 😝

"– Hvorvidt den bambusen som nå skal brukes langs veien ellers ville gått i magen på en panda, skal ikke jeg påstå. Men det er et faktum at pandaen spiser bambus, så den påstanden står seg"

Anonymkode: 52979...0c6

Skrevet
2 timer siden, KenCreek skrev:

Folk hisser seg altså så opp hver gang noen med hund ikke gjør nøyaktig det de selv gjør. 

Det pleier ofte å være bl.a. katteeiere som venter. Kanskje noen med redde/aggressive hunder. Da slipper man ikke en hund (stor eller liten) med løs line inn. Det er en selvfølge at båndet er på innerste hakk og bikkja tett inntil beinet til eier. Det har ikke noe med å gjøre det slik andre gjør det. Teiteste jeg hører er hundeeiere som sier: men han er jo så snill. Det betyr ikke en døyt hvis man skremmer andre eiere, hunder/dyr. Og det er slettes ikke sikkert at den en møter er sosialisert og trygg selv om Fido er en go’ing. Dessuten er det hos veterinæren. Der er det syke dyr som kanskje ikke trenger å bli unødvendig opphauset. 

Anonymkode: 9c9a9...16c

Skrevet

🤦🏼‍♀️Hjelpes. Det er vel innlysende at hun/han hadde båndet løs? Ellers hadde det jo ikke vært noen sak 😂

Anonymkode: f3c95...d4e

Skrevet

E dauer, er det mulig 🤣

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da benytter jeg anledningen til å dele hva jeg lo av i fjor. Fjorårets idiot kan man si

https://www.nrk.no/vestfold/mener-bambus-langs-veiene-kan-ta-maten-fra-pandaen-1.14670099

Dette er altså Tommy Skjervold som mener at vi ikke kan ha brøytestikker av bambus fordi pandaer spiser det. Never mind at denne bambusen dyrkes der hvor det ikke bor pandaer 😝

"– Hvorvidt den bambusen som nå skal brukes langs veien ellers ville gått i magen på en panda, skal ikke jeg påstå. Men det er et faktum at pandaen spiser bambus, så den påstanden står seg"

Anonymkode: 52979...0c6

Nåde. Herregud.

Skrevet

Fortell hva som skjedde, hi?

Anonymkode: c05ac...ee1

Skrevet

HI her. 

For de som ikke skjønte: ja denne personen hadde ikke satt lås på båndet, var derfor eg skrev "dagens idiot". Av alle steder man ikke bruker langt bånd er iallefall venterommet hos vet en av stedene. Spesielt når man kommer valsende inn døra uten oversikt over hva som er inne. 

Og nei, jeg er ikke hundehater. Har faktisk to  store hunder selv, så det var ikke poenget her.

Men ingen skade skjedd, hun fikk akkurat dratt hunden til deg etter at den hadde "hilst" på to hunder på ene benken. Det var ikke hyggelig hilsing.

Synes folk virkelig det er innafor å ha hunden tilnærmet løs på sånne steder? Fikk nesten det inntrykket av noen her 😬

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI her. 

For de som ikke skjønte: ja denne personen hadde ikke satt lås på båndet, var derfor eg skrev "dagens idiot". Av alle steder man ikke bruker langt bånd er iallefall venterommet hos vet en av stedene. Spesielt når man kommer valsende inn døra uten oversikt over hva som er inne. 

Og nei, jeg er ikke hundehater. Har faktisk to  store hunder selv, så det var ikke poenget her.

Men ingen skade skjedd, hun fikk akkurat dratt hunden til deg etter at den hadde "hilst" på to hunder på ene benken. Det var ikke hyggelig hilsing.

Synes folk virkelig det er innafor å ha hunden tilnærmet løs på sånne steder? Fikk nesten det inntrykket av noen her 😬

Ja, selvfølgelig er den ene episoden representativ for resten av Norges hundeeiere.

Det var en svært logisk konklusjon

Skrevet
5 minutter siden, Tøystykke skrev:

Ja, selvfølgelig er den ene episoden representativ for resten av Norges hundeeiere.

Hvor har hi skrevet at denne episoden er representativ for resten av Norges hundeeiere??

Skrevet
26 minutter siden, Tøystykke skrev:

Den konklusjonen finnes kun i ditt hode, tror jeg?

Anonymkode: f3c95...d4e

Skrevet
1 time siden, Tøystykke skrev:

Hvor har hi skrevet det? Les hi en gang til. 

Anonymkode: ff7b1...eff

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har hi skrevet det? Les hi en gang til. 

Nå var det mye hi ikke skrev, men som har kommet frem etter hvert. Så kanskje dette med kommer...

Anonymkode: 89295...d55

Skrevet
9 timer siden, Hvit_bil skrev:

Det har skjedd meg. Satt på venterom med skadet og redd katt i bur og en egoistisk hundeeier lot hunden på 30 kg omtrent velte buret med katten min mens den molbjeffet. Han syntes visst det var helt greit. Leet ikke en muskel før han ble snakket til. 

Heldigvis var de som jobbet der flinke, ga hundeeier beskjed om å håndtere hunden og tok med katten inn i trygghet. 

Anonymkode: ddf5b...6bb

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå var det mye hi ikke skrev, men som har kommet frem etter hvert. Så kanskje dette med kommer...

Anonymkode: 89295...d55

Det hi mener er altså at alle hundeeiere bruker flexibånd? Og dermed er alle hundeeiere idioter, så klart. 

Eller ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...