Gå til innhold

Mannen vil reise til Tyrkia i sommer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har mannen funnet ut at Tyrkia er et flott reisemål for sommeren, type pakkereiser. Jeg derimot er usikker. Noen med erfaringer? 

Anonymkode: 3effd...b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av prinsipp er det helt uaktuelt. Støtter ikke slike politiske regimer!

Anonymkode: 2c216...ec0

Skrevet

Vi har tilgang på leilighet i Tyrkia. Men bidrar ikke. Av prinsipp og også sikkerhet. Jeg vet at alle sier det ert rygg, men..

Her er det mannen som er mest motstander av å dra

Anonymkode: 6b95d...826

Skrevet

La han dra, men hold ungene hjemme.

Anonymkode: 1552b...1ba

Skrevet

Kan han ta med noen fra dib? 😉

Anonymkode: 5891a...bd9

Skrevet

Elsker Tyrkia som feriemål. Hyggelige folk, fint land, herlige strender. Men kommer ikke til å reise dit med barn med det første.

Anonymkode: cf43a...282

Skrevet

Vært i Alanya mange ganger, aldri følt meg utrygg. Det er veldig lite kriminalitet der pga kameraovervåkning og mye sivilt politi. Har vært der siden 2002 og var der senest i høstferien. Flott klima og vennlige folk.

Anonymkode: 3ae21...cfa

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan han ta med noen fra dib? 😉

Anonymkode: 5891a...bd9

Tenkte det samme. En her inne mener Tyrkia er paradis på jord.

Anonymkode: d6423...210

Skrevet

Ikke farlig. 

Men det er et Harry og kjipt sted å være, synes jeg da. Veldig påtrengende folk. Men farlig er det ikke

Anonymkode: 74be2...116

Skrevet

Er ibgenting i veien med feks Alanya er nydelig sted!

Anonymkode: 4c866...0ca

Skrevet (endret)

Kunne reist til Tyrkia men ikke til steder som  Alanya og Antalya. Orker ikke sånn turisttråkk. Jeg ville valgt områdene tyrkerne selv ferierer på . Egerhav Tyrkia . Der finnes det noen perler og også i innlandet . 

Endret av mamma til adhd gutt<3
Skrevet

Jeg hadde ikke dratt. Virker farlig.

Anonymkode: 138b0...d05

Skrevet

Mye kultur og historie, nydelige strender og hyggelige folk.

Anonymkode: 8b1fa...d29

Skrevet

Er vel Alanya han tenker på. Men med urolighetene i Midtøsten, så føles det ikke trygt. 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vært i Alanya mange ganger, aldri følt meg utrygg. Det er veldig lite kriminalitet der pga kameraovervåkning og mye sivilt politi. Har vært der siden 2002 og var der senest i høstferien. Flott klima og vennlige folk.

Anonymkode: 3ae21...cfa

Motsatt her.. 

Verste reisemålet jeg har vært på i hele mitt liv 😫 og alle mannfolka som tafsa og kalte meg hore hvis jeg ignorerte dem 😫kunne ikke kjøpe is en engang uten at de klådde på meg. Jeg var 25 år og påkledd.verste jeg har vært med på. De undervannsstrømmene som dro meg under vann flere ganger var heller ikke noe artig. 

Jeg skal ALDRI til Tyrkia igjen. Aldri. 

Anonymkode: 70d62...068

Skrevet

Alle som fordømmer Tyrkia her inne ville glatt reist til USA, Trumps politikk ville ikke plaget dem det minste. 

Tyrkia er et flott og trygt land, aldri opplevd noe negativt, vært der MANGE ganger.

Anonymkode: 0686b...3e0

Skrevet

Blir veldig varmt om sommeren. Vært der flere ganger. Best å dra i mai eller september/oktober😊

Anonymkode: 1b09a...2de

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle som fordømmer Tyrkia her inne ville glatt reist til USA, Trumps politikk ville ikke plaget dem det minste. 

Tyrkia er et flott og trygt land, aldri opplevd noe negativt, vært der MANGE ganger.

Ikke alle.

Vi kommer ikke til å reise til USA før Trump har pakket snippesken. Vi kommer ikke til å reise til Dubai heller, og listen er lengre..

Anonymkode: 6b95d...826

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er vel Alanya han tenker på. Men med urolighetene i Midtøsten, så føles det ikke trygt. 

Så... fordi det er litt uro i eksempelvis Irak, så kan ikke dere reise til Tyrkia? 

Folk altså

Anonymkode: 74be2...116

Skrevet

Vi skal til Tyrkia i sommer, er veldig glad i folkene, kulturen og varmen. Skulle dere dra dit og noen er ubehagelige så si dere kontakter Zabita (politi som tar seg av slitsomme butikker m.m.), de som jobber i butikker/restauranter har ikke lov å holde dere igjen, de har ikke lov å være uforskammet osv så da er det bare å si fra. 

Jeg er mot Erdoğan, men han kurder-lederen som roper høyt her i Norge er nok ikke noe engel han heller så å bruke han som referanse er heller ikke bra. 

Slik Trump holder på er jeg mer skeptisk til Europeiske land som støtter USA. 

Anonymkode: 1ee1c...51f

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er en ting med slik generalisering som du driver med her, den faller på egen argumentasjon...

Nei, ikke alle ville "glatt reist til USA" selv om de fordømmer Tyrkia. For veldig mange år tilbake bodde jeg et år i USA, har mange ganger tenkt at jeg gjerne skulle dratt tilbake dit, men jeg gjør det ikke av prinsipp.

Som en annen anonym over her også sier, det er mange flere land på listen, Dubai, Kina og en god del andre.

Skrevet

Det jeg lurer litt på hvem tror dere at dere straffer ved å ikke dra dit? Tror dere lederen på det landet bryr seg??? De eneste dere om mulig straffer er 1. Dere selv. 
2. Små private og ofte fattige aktører som er avhengig av turisme. 

vi har slektninger i ett land der det nylig var terror angrep. De er nå på randen av konkurs pga av at turistene uteblir. Dette er ført til mye problemer hos dem og mange andre små hoteller og aktører. Våre slektninger er norske og eier og bor i det landet. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg lurer litt på hvem tror dere at dere straffer ved å ikke dra dit? Tror dere lederen på det landet bryr seg??? De eneste dere om mulig straffer er 1. Dere selv. 
2. Små private og ofte fattige aktører som er avhengig av turisme. 

vi har slektninger i ett land der det nylig var terror angrep. De er nå på randen av konkurs pga av at turistene uteblir. Dette er ført til mye problemer hos dem og mange andre små hoteller og aktører. Våre slektninger er norske og eier og bor i det landet. 

Man straffer da ikke seg selv ved å velge et bedre reisemål...

Skal man få en endring til det bedre for folket der kan man ikke støtte et regime som er i ferd med å rasere landet og innføre et diktatur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...