Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Tenk å være 16 år og tale i farens begravelse. Foran 900 mennesker og direkte sendt på TV. Jeg er stum av beundring av pågangsmotet, dette må være verdens tøffeste jente. Anonymkode: dcd76...243
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Skrevet 3. januar 2020 Og samtidig klare å romme andres smerte og rekke ut en hånd til dem i ordene sine. Utrolig.. ❤️❤️ Anonymkode: 96365...f22
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #5 Skrevet 3. januar 2020 Ja, hun var virkelig sterk! ❤️❤️ Anonymkode: ca63a...54c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #6 Skrevet 3. januar 2020 Har ikke ord, er stum av beundring! ❤️ Anonymkode: 06fbd...613
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #7 Skrevet 3. januar 2020 For en sterk og fantastisk jente 💞 Anonymkode: 66a4f...012
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #8 Skrevet 3. januar 2020 Hun er selve bildet på medmenneskelighet og har omsorg for alle rundt seg og ukjente. Jeg har stått i nesten samme situasjon, og min sorg klarte bare å romme meg og mine følelser. Jeg vet på noen måter hvor tøft jenta har det, og jeg fatter ikke hvordan hun klarte det hun gjorde. Hun er ett fantastisk menneske som klarer å favne andre, og sette søkelyset på at alle mennesker er verdifulle, og at alle i den mørkeste tiden alltid har noen som vil hjelpe og være der. Jeg håper så inderlig at hun og hennes søstre får all den støtte og hjelp de trenger i tiden fremover, og ikke minst at deres mor også får sørge ifred uten å få skjellsord og hat mot seg. Anonymkode: f651b...bea
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 Hun er veldig lik sin far. Hun kommer også til å gjøre det stort innen kunsten. Anonymkode: 8734f...ab9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #10 Skrevet 3. januar 2020 Flott jente ❤️ Anonymkode: 91f33...efa
Mamma-til-3-jenter Skrevet 3. januar 2020 #11 Skrevet 3. januar 2020 Tøffeste jenta i verden ja!!!! ❤️ Fantastisk tale, og så utrolig flink hun er å tegne!!
Gjest KenCreek Skrevet 3. januar 2020 #12 Skrevet 3. januar 2020 Ja det er helt utrolig at en jente på 16, i bunnløs forvilelse og sorg, klarer å gjennomføre en så sterk og klar tale. Jeg mistet munn og mæle. Flinke Maud!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #13 Skrevet 3. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tipper at du sliter litt med å få deg et liv du også, hvis alt du gjør er å notere anonymkoder på forum... Anonymkode: acb10...d0c Jeg noterer meg hvem som skriver de kjipeste innleggene jeg leser. Det er ikke ofte det skjer.. men av og til er noen så nedrig at jeg faktisk gjør meg umaken.. Anonymkode: 96365...f22
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #14 Skrevet 3. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjorde du en bragd da du var 16 som du blir husket for? I så fall ville du nok ha blitt husket som «ungjenta som reddet 50 båtpassasjerer fra forlis», eller noe, selv om du lever til du er 90. Anonymkode: acb10...d0c Du kan ro så det fosser, du tabbet deg skikkelig ut. Alle vet det. Anonymkode: 2163c...fdb
Gjest Forumassistent Skrevet 3. januar 2020 #15 Skrevet 3. januar 2020 Ryddet for avsporinger og svar til dette. Forumansvarlig
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #16 Skrevet 3. januar 2020 En utrolig sterk og rørende tale. Så imponert over det Maud gjorde i dag! Anonymkode: 5125c...043
Mrs. Kaizer Skrevet 3. januar 2020 #18 Skrevet 3. januar 2020 Utrolig rørende og et øyeblikk jeg aldri kommer til å glemme❤
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #19 Skrevet 3. januar 2020 Hun ligner både sin mor og sin far, tror hun har tatt det beste fra begge. Ingen tvil om at hun også har fått mye kjærlighet og trygghet i oppveksten, det er virkelig beundringsverdig at hun som 16-åring i bunnløs sorg står så støtt. Utrolig voksent å se så stort også, at det ikke bare skulle bli en forherligelse, sånn at smitteeffekten av selvmordet blir for stort, hun måtte også fortelle at dette var en feil avgjørelse av pappa. Jeg er stum av beundring. Har tenkt på disse tre jentene jevnt og trutt siden dødsfallet ble kjent. Anonymkode: 15b33...cd6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #20 Skrevet 3. januar 2020 Umulig å ikke bli beveget. Jeg gråt så snørr og tårer rant. Anonymkode: bc937...121
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #21 Skrevet 3. januar 2020 helt fantastisk fin tale og en vakker og klok snart 17 år gammel jente ❤️ tårer og snørr rant og midt i arbeidstiden 😭 Hadde ALDRI klart det selv i en alderen av 34 Anonymkode: c8639...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå