Gå til innhold

Bo rundt Oppegård

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oslofamilie på jakt etter rekkehus. Har en liten sønn på 3 år og vi har egentlig for det meste tittet rundt i området Ski.

Oppegård har derimot stukket seg litt ut når jeg har kikket nærmere og ligger omtrent i samme prisskikte.

Er viktig at det er pendleavstand til Oslo da jeg jobber der. Hvordan er de forskjellige områdene? Greverud, Sofiemyr osv?

Anonymkode: a67c3...d77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes områdene i Oppegård har blitt bygget ut for mye og det blir for tett. Sofiemyr kommer til å bli mye preget av bygging fremover så ville ikke kjøpt noe der. Begynner å bli fullt på togene når du kommer til de stasjonene også. Bør nesten gå på toget på Ski, Langhus eller Vevelstad hvis du skal ha sitteplass.

Anonymkode: 669c0...757

Skrevet

Vi bor på Kolbotn, i gangavstand til stasjonen. Sofiemyr er litt tungvint synes jeg, derfra må du enten ta bussen til stasjonen eller helt inn til Oslo. Det er rekkehus i Holteveien, derfra er det kort å gå til Rosenholm stasjon. Det går ikke veldig mange tog derfra i timen, men fordelen er at det er i Oslo og du kan altså klare deg med månedskort som er billigere. 

Vi trives veldig godt i Oppegård, og det funker fint å jobbe i sentrum. Får ofte sitte på toget på morgenen også. 

Anonymkode: b0d54...120

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...