Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Jeg bare lurer, for jeg har to. Den ene er helt ukomplisert å forholde seg til, og har en nydelig personlighet. Den andre er humørsyk, ufin og ofte bare slitsom å være med. En sånn som du bare går irritert hjem fra etter et besøk. Hvordan er deres svigerinner? Anonymkode: 41bbf...d14
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 har to svigerinner selv. Begge mye yngre enn meg og en har endel psykiske problemer. Det er veldig hyggelig å treffe henne, men vi har lite kontakt. Den andre er også veldig hyggelig, men vi har lite til felles. Ukompliserte forhold, men ikke på noen måte nære. Tror egentlig jeg er den av oss som er mest "humørsyk" Anonymkode: b46dc...2fb
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #3 Skrevet 3. januar 2020 Jeg har ingen, de er ikke gift enda Men de er forlovet, min manns bror og hun her, men hun er fra utlandet. Snakker kun gebrokkent engelsk såvidt jeg har skjønt det og jeg har aldri møtt henne siden hun ikke bor i Norge. Må gifte seg for å få bo her tror jeg? Så mitt forhold til henne er... Ikkeeksisterende? Har ikke et videre "godt forhold" til min svoger heller, så det faller seg nok naturlig... Jeg ble ikke akkurat godt mottatt av svigerfamilien da jeg ble sammen med mannen min. Anonymkode: 3e58c...0b7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Skrevet 3. januar 2020 Har ei som er veldig grei, men vi bor på hver vår kant av landet så vi har lite kontakt utenom familiære møter. Har ei som bor ganske nærme, men hun sliter med mye psykisk, bipolar, angst osv så lite kontakt. Hun har nok med seg og sitt. Anonymkode: ac8ab...b43
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #5 Skrevet 3. januar 2020 Har en flott svigerinne, men vi sees kun i familieselskaper osv.. Synd egentlig for hun er et flott menneske!. Anonymkode: cafa2...4e4
Gjest KenCreek Skrevet 3. januar 2020 #6 Skrevet 3. januar 2020 Har to. Helt greit forhold til begge, ingen uvennskap eller noe. Men bestevenninner blir vi aldri, til det er vi for ulike. Men vi omgås normalt, som familie, og det er hyggelig når vi møtes.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #7 Skrevet 3. januar 2020 Har en bra svigerinne. Vårt forhold er kanskje på nivå «litt fjern venninne». Vi er veldig ulike. Det hun synes er interessant synes jeg at er litt kjedelig. Og det jeg synes er spennende synes hun at er uinteressant, til en stor del. Vi er også forskjellige av følelser, preferanser og holdninger. Dette er årsaken til at vi ikke er nærmere. Men utover at vi er ulike synes jeg at hun er en flott svigerinne. Anonymkode: 42a10...ee8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #8 Skrevet 3. januar 2020 Min bror bor i et annet land, derfor treffer jeg ikke hans kone så ofte. Hun er kjempe hyggelig, og vi har det alltid morsomt i deres selskap. Min mann sin ene bror er gift med et hespetre. Hun lager drama og konflikter med alle hun møter. Ikke bare innad i familien, men også med naboer, lærere osv. Jeg prøver å ha så lite som mulig med hun å gjøre. Anonymkode: f4449...5f8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 Har flere, men omgås mest med 2 stk. Begge to er en del yngre enn meg.. Hun ene har barn. Hun er grei å prate med osv, men alt med hennes familie osv er så svært. Og hennes barn.. Er i grunn dritlei av alt skryt hele tiden.. Hun «ser» aldri vårt barn og bryr seg lite, det synes jeg er veldig skuffende. Bryr seg mest om seg og sitt.. Anonymkode: 12ef8...7e7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #10 Skrevet 3. januar 2020 Jeg har bare en. Hun er over 20 år eldre enn meg, bor i et annet land og snakker lite engelsk. Vi treffes av og til, kanskje hvert 3.år, men jeg kjenner henne egentlog ikke. Anonymkode: 8078b...93d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #11 Skrevet 3. januar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har flere, men omgås mest med 2 stk. Begge to er en del yngre enn meg.. Hun ene har barn. Hun er grei å prate med osv, men alt med hennes familie osv er så svært. Og hennes barn.. Er i grunn dritlei av alt skryt hele tiden.. Hun «ser» aldri vårt barn og bryr seg lite, det synes jeg er veldig skuffende. Bryr seg mest om seg og sitt.. Anonymkode: 12ef8...7e7 Sånn er hun ene min også. Spør aldri ungene våre om noe. De er store tenåringer, men bryr seg kun om snakk rundt sine egne. Anonymkode: 41bbf...d14
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #12 Skrevet 3. januar 2020 13 hours ago, Anonym bruker said: Jeg bare lurer, for jeg har to. Den ene er helt ukomplisert å forholde seg til, og har en nydelig personlighet. Den andre er humørsyk, ufin og ofte bare slitsom å være med. En sånn som du bare går irritert hjem fra etter et besøk. Hvordan er deres svigerinner? Anonymkode: 41bbf...d14 Har bare en hun er super Anonymkode: f4382...a7b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #13 Skrevet 3. januar 2020 Har kun en, og hun er veldig grei. 🙂 Og så er jeg veldig glad for at hun, og min bror, eeendelig gjorde meg til tante i en alder av 40+. Har selv tre store barn, og har lengtet etter å bli tante i årevis! 😉 Anonymkode: 22099...d41
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #14 Skrevet 3. januar 2020 Den ene kunne jeg brent levende mens den andre kunne jeg satt på en gullstol Anonymkode: 120bc...9d1
amandine Skrevet 3. januar 2020 #15 Skrevet 3. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den ene kunne jeg brent levende mens den andre kunne jeg satt på en gullstol Anonymkode: 120bc...9d1 Omtrent som meg. Har én jeg vil forgylle og én som kan dyppes i tjære og rulles i fjær.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #16 Skrevet 3. januar 2020 1 minutt siden, amandine skrev: Omtrent som meg. Har én jeg vil forgylle og én som kan dyppes i tjære og rulles i fjær. 😂😂😂 Anonymkode: 120bc...9d1
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #17 Skrevet 3. januar 2020 Har to. Ene er super. Kjempesnill, raus, positiv og nydelig tvers igjennom. Dessverre bor vi veldig langt fra hverandre, så vi sees for sjeldent. Den andre bor 10 minutter unna, og hun er selvopptatt og totalt uengasjert. Hun er i fred med å bli en eks-svigerinne, men for sent. Verken hun eller broren min har klart seg som foreldre, og de mister nå omsorgen for barna. Svigerinnen min har dessverre ikke prøvd å endre seg i det hele tatt. Hun har påtatt seg offerrollen og peker på barna som problemene. Anonymkode: 4fee6...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2020 #18 Skrevet 3. januar 2020 Har to. Hun ene er nydelig og snill, hun andre er sær, lite empatisk, kun opptatt av seg og sitt. Vi var på en fjelltur med de og svigers, ila hele oppholdet verken snakket eller så hun på sine tantebarn, kun opptatt av sine egne. Hun sitter bare på tlf, orker ingenting og liker helst å se på Ringenes herre. Anonymkode: 20951...dbc
Himmel og hav Skrevet 3. januar 2020 #19 Skrevet 3. januar 2020 Jeg har fem. Ei som jeg trives kjempegodt i selskap med, og som det hender jeg finner på ting sammen med, bare oss to. De to andre treffer jeg stort sett i familiesammenheng. Begge er hyggelige, men hun ene er mye eldre enn meg (og hun har vært gammel til sinns siden hun var 25, antagelig) og vi har ikke så mye til felles. Hun andre er veldig dominerende og litt slitsom å være sammen med over tid, men ei flott dame. De to siste har jeg veldig overfladisk kontakt med, men de er morsomme damer når vi treffes.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #20 Skrevet 4. januar 2020 Har ei. Hun og min bror bor et stykke unna, så vi ses stort sett én gang i året. Men har et veldig godt forhold til min svigerinne, eller søster som jeg kaller henne. Har kun brødre, så det er morsomt å ha fått en lillesøster. Vi ringer og skravler innimellom og skal på jentetur til London i november 😊 Vi har det generelt hyggelig sammen. Anonymkode: fc7f6...ee5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #21 Skrevet 4. januar 2020 Har en svigerinne. Hun er den beste personen jeg vet om 😀 Hun er min søster nå hehe. 😊 Anonymkode: 19b19...ec3
kulepenn Skrevet 4. januar 2020 #22 Skrevet 4. januar 2020 Min svigerinne er skrytete av sine barn, klager på alt og er alltid sur og veldig sint. Mannen er redd henne. Mannen ringer til min mann og klager sin nød. Jeg orker ikke ha henne som venninne. Misunner dem som kaller sine svigerinner som nesten søster. Det hadde så bra med en normal en.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #23 Skrevet 4. januar 2020 Har bare en. Hun er helt ok, men vi er ganske forskjellige, på samme måte som mannen hennes og mannen min er forskjellige (brødre). Men jeg har to supre svogere som er gift med søstrene mine og som jeg er veldig glad i. Anonymkode: 303e6...1e4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2020 #24 Skrevet 4. januar 2020 Har to, begge er litt eldre enn meg og begge er veldig hyggelige. Vi er ikke helt på bestevenn-nivå, men jeg kan godt være med begge eller en av dem på fritiden av og til, f.eks. gå tur sammen. Begge bor bare 5 min unna med bil. Anonymkode: 7eeb3...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå